Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Fam. Langeveld te Heerde

We kwamen voor een bankje met in het achterhoofd om eens te kijken naar vervangende meubels voor ons appartement. En dat een uur voor sluitingstijd. Nadat het bankje gevonden was gauw even de zaak... We kwamen voor een bankje met in het achterhoofd om eens te kijken naar vervangende meubels voor ons appartement. En dat een uur voor sluitingstijd. Nadat het bankje gevonden was gauw even de zaak door. En ja er waren meubels in onze smaak en er was tijd voor een gedegen advies. Met een compleet interieur in de bestelling en een voldaan gevoel terug naar huis.

Mevr.C Stoel

Prima! Heel aardige medewerkers!

H van Putten

Goede ontvangst en een goede voorlichting.

J.Reitsema

Goede service. Duidelijk afspraak wanneer het geleverd wordt.

In kernwoorden: klantgericht, vriendelijk, duidelijk, kwaliteit, stijl.

W.D. van der Veen

IK HEB EEN SLAAPKAMERKAST GEKOCHT BIJ WEBER. WILDE GOEDE KWALITEIT, GEEN LUXE , EENVOUDIGE UITVOERING. DE KAST IS DOOR EEN VRIEND VAN MIJ IN ELKAAR GEZET. DIT GING PRIMA, GOEDE BESCHRIJVING, GOED... IK HEB EEN SLAAPKAMERKAST GEKOCHT BIJ WEBER. WILDE GOEDE KWALITEIT, GEEN LUXE , EENVOUDIGE UITVOERING. DE KAST IS DOOR EEN VRIEND VAN MIJ IN ELKAAR GEZET. DIT GING PRIMA, GOEDE BESCHRIJVING, GOED RESULTAAT. DE PRIJS/KWALITEIT VIND IK ECHT PRIMA. HEB SOORTGELIJKE KASTEN OP INTERNET BEKEKEN EN VERGELEKEN. DEZE KAST IS VOOR MIJ SUPER!! WAT AANSCHAF BETREFT EN PRIJS EN KWALITEIT UITSTEKEND. BEDANKT WEBER!!