Verzendmethode

Alles

Dhr E

Ik heb niks ontvangen!

Geen idee

Niet via dpd laten bezorgen want die komen toch niet en leveren het af op depot ipv thuis

Reactie We Love Ties:

Beste E.
Beste E.
Wat vervelend dat je pakketje niet snel bezorgd is! Helaas heeft DPD het niet tijdig kunnen bezorgen, wat ons betreurt. Jammer dat we daar niets aan kunnen doen. Ik kan zien dat je pakketje ondertussen op 4 oktober bezorgd is. Ondanks de bezorgperikelen, wens ik je er veel plezier mee! Groetjes, Nathalie van We Love Ties

MAS de Santy

Product werd snel geleverd, echter zag ik achteraf dat wanneer je het wilt retourneren de verzendkosten zelf moet betalen dit is slechte service volgens mij mag dit ook niet, daarom zal ik hier... Product werd snel geleverd, echter zag ik achteraf dat wanneer je het wilt retourneren de verzendkosten zelf moet betalen dit is slechte service volgens mij mag dit ook niet, daarom zal ik hier niets meer bestellen en anderen hierop attenderen.

evalueer jullie retourpolicy

Reactie We Love Ties:

Beste MAS,
Beste MAS,
Wat jammer om te vernemen dat je onze retourvoorwaarden slecht vindt. Het klopt inderdaad dat wij de retourkosten niet op ons nemen. Hiervoor zijn we een té kleine webshop. Een zogeheten boutique webshop, waar je juist aparte en specifieke artikelen kan kopen. Alleen grote webshops en platforms kunnen de service gratis retourneren aanbieden aan hun klanten. Het is niet zo dat 'retourneren op eigen kosten' niet mag van de wet. Tevens staan onze retourvoorwaarden ook heel duidelijk op onze website vermeld. :-) Ik wens je nog een hele fijne dag! Groetjes, Nathalie van We Love Ties

Marnix Debusschere

Een heel positieve ervaring wat betreft communicatie en afhandeling!

Communicatie naar de klant toe.

Houden zo!

NR

Snelle service en producten exact zoals beschreven!

Snelle service

Dhr Lex van der Zwet

geleverd volgens afspraak

weet niet

Dhr Remmet van Heyst

Uitgebreid aanbod van goede kwaliteit en nette en snelle levering.

Zie ‘Ervaring met dit bedrijf’.

Vooralsnog geen.

Dick pilage

Verzending stond niet mijn naam

Wel goed geregeld

Naam plaatsen ontvanger

Matthieu

Leuke winkel, maar de verzendkosten lopen hoog op wanneer je een retour wilt sturen.

Duidelijke website

Retouren anders regelen.

Nvt

K Leuten exact als op de site getoond.

Iets kleinere verpakking. Een stropdas past makkelijk door de brievenbus maar als gevolg van de grote doos waar hij inzat, ging dat nu niet. Vandaar 4 sterren ipv 5.