8.3/10
8.5/10

De greef

Bestelling optijd en correct gekegen. Snelle service. Top.

Snelle levering g

Meer keuze kwa tabak. De steentjes zijn ook wel goed

Dennis

Snelle levering, alles zeer goed verpakt. Zeker een aanrader.

Alles goed verpakt
Goede kwaliteit producten

Yanto

Na een ontbrekende stuk , hebben ze het keurig en snel opgelost! Ik raad iedereen aan om hier te bestellen! Hele goede service en nogmaals bedankt voor de snelle oplossing!

Snelle en goede service

Geen !

Jordi

Alles was netjes en goed beschermd ingepakt.

Contact met het bedrijf verliep prima. Kreeg snel reactie op de e-mail.

Thea Nederlof

Zeer goed en zeer snelle nette.levering

Veel aandacht besteed aan het verpakken daar het toch om een kwetsbaar product gaat

Ga vooral zo door

Één woord uitstekend

De opvolging op website van de levering

uur bijvoegen als het kan

Slecht. Zei adverteren met voor vier uur besteld en betaald de volgende dag in huis. Dat is dus niet zo.

Voor vier besteld en betaald van jullie site halen als je dit niet na kunt komen.

Reactie Waterpijp-Online.nl:

Zoals ook in de mail aangegeven is uw bestelling bij ons 4 december om 16.00.54 binnen gekomen en dus niet voor 16.00. U heeft de bestelling daarom niet tijdig in huis gehad.

Slecht had waterpijp besteld.ze zeggen binnen 24uur te leveren .had hem woensdag besteld voor deze zondag .maar helaas geen waterpijp kado kunnen doen .want hij is nog niet gariveerd

Niets beloven wat je niet waar kunt maken!

Reactie Waterpijp-Online.nl:

U heeft inderdaad woensdag besteld maar door een fout in Ideal is de betaling niet doorgekomen bij ons. U heeft toen ook geen bevestiging gehad van de bestelling. Jammer dat u toen niet gelijk even een mailtje heeft gestuurd want dan hadden we het gelijk opgelost. Nu doet u dat dagen later en dan kunnen wij het inderdaad niet meer tijdig opsturen. Het geld heeft u uiteraard al terug van ons. Jammer dat u ons nu deze beoordeling geeft.

serviceteam waterpijp-online.nl

Het is een mooie waterpijp en snel geleverd alleen niet alles erbij wat er normaal wel moest bij zitten voor het geld wat we gegeven hebben

Als ik een mail stuurde reageerde ze na de 2mail niet meer terug op mijn vraag.

Reactie Waterpijp-Online.nl:

Zou u de mail nogmaals kunnen sturen want ik kan zo niet zien waar dit over gaat.

bij voorbaat dank!

serviceteam waterpijp-online.nl