8.5/10

Julian

Al jaren vaste klant bij waterpijp-online! Altijd snel geleverd en goed communicatie. Het eerste waar ik aan denk bij shisha is hun bedrijf.

Vertrouwen

Persoonlijke acties die alleen voor mij gelden als vaste klant. Spaarpunten etc.

Arjan Boghaert

Dit was mijn eerste bestelling op deze website en ben zeer tevreden, vriendelijke klantenservice.

Goede en snelle service, vriendelijke klantenservice, kwaliteitsproduct en overzichtelijke site.

Omdat dit maar de eerste shisha die ik online besteld heb, weet ik niet zozeer op wat ik moet letten. Maar ik heb alleszins geen minpunt ondervonden, het was allemaal zeer positief.

Alles in orde

Niks

Andreas Jerphanion

Snel besteld en snel geleverd.
De afstand Harkema naar Bakkeveen is ook niet zo ver.
Tot een volgende keer.

Goed verpakt, dus geen kans op schade.

De info over de verloop van de order is niet aan jullie te wijten en geef ik daarom 3 sterren.
PostNL bakt er gewoon niks van, je betaald voor Track en Trace, maar men update gewoon niet.
Ik zou overstappen op DHL, die heeft zich in de jaren erg verbeterd, en zijn voor de verkoper ook nog goedkoper.
Ik spreek uit eigen ervaring.

Voorheen een goede bezorging ervaring. Dit keer is hij kapot gegaan, maarja dat kan gebeuren.

Mooie prijzen

Mila

Is de eerste keer dat ik bestel via deze site en zal het zeker nog eens doen en aan andere mensen aanraden, is ook snel geleverd geweest en alles was in orde

Snelle levering, alles wat erbij moet zat erbij plus een inleiding

Mila

Snelle levering, alles wat erbij moet zat erbij plus een inleiding

Jens

Alles is perfect aangekome zeer snelle levering voor mij was dit perfect.

Snelle levering alles ging heel vlot

Ik ben niet tevreden. 1 product is stuk geleverd en er wordt niet geantwoord op mijn email.

De bestelling is snel bezorgd

Geen stukken producten leveren!!

Verzending vlot verlopen. Door black friday een latere levering, maar hier tijdig van op de hoogte gebracht

Zéér goed verpakt! Snelle levering! Snelle reactie op mail.