8.2/10
8.2/10
7.8/10

Ilona

Heel slecht. Betaald en product niet ontvangen. Op telefoon en berichten wordt niet gereageerd. Oplichters dus.

Geen, betaald en niets ontvangen. Geen reactie op bellen of berichten.

Product leveren of geld terug geven. Dit is oplichten.

Richard

Nothing received

I didn't receive any invoice or updates after 10 days, their email doesn't not exist and phone nobody answers

If customer pays, you to deliver

Marco B.

Bestelling gedaan van een waterpijp en wat assesoires. Na betaling kreeg ik geen bevestiging. En waar ik al bang voor was....bestelling kwam niet binnen. Mail gestuurd.....maar dat kan niet. Je kunt... Bestelling gedaan van een waterpijp en wat assesoires. Na betaling kreeg ik geen bevestiging. En waar ik al bang voor was....bestelling kwam niet binnen. Mail gestuurd.....maar dat kan niet. Je kunt geen mail sturen naar het genoemde adres op de site. Gelukkig stond er ook een telefoonnummer. Whatsapp gestuurd en binnen 1 dag reactie: Fout bij ons...ga er na kijken, je krijgt morgen bericht. Na 4 dgn geen reactie. Weer whatsapp gestuurd. Direct reactie: excuses ga het vandaag regelen. 5 dgn laten geen reactie, geen bestelling ontvangen. Voor 3e keer whatsapp gestuurd, nu geen reactie meer. Al met al heb ik nog steeds niets binnen maar heb al wel betaald!

Site is duidelijk. Mailadres werkt niet

Dat er iets fout gaat kan altijd gebeuren maar handel het daarna zsm goed af.

Ilona Janssen

Waardeloos

Geen niks ontvangen en geld ook nog niet terug

Producten versturen of terug betalen

Emanuela

Heeft bewijs gestuurd
Altijd track en trace vragen
Dankjewel

Emailadres bestaat niet meer waardoor je twijfels krijgt en door al de slechte reviews dacht ik dat ik het niet zou krijgen
Elke dag gestuurd en uiteindelijk de 3 de februari het besteld en...
Elke dag gestuurd en uiteindelijk de 3 de februari het besteld en ontvangen op 15 februari

G Wolf

Goede kwaliteit en super snelle levering

Snel geley

Geen idee

Sander

Zeer slecht

Niet oplichten.

Ricky

Heb mijn shisha nogsteeds niet ontvangen!!!

Niks

Alles!

Lilia

Ik heb op 7 december een waterpijp besteld. Vandaag is het 22 december, de bestelling is niet verzonden, de betaling is niet geretourneerd. Het emailadres klopt niet, berichten worden niet... Ik heb op 7 december een waterpijp besteld. Vandaag is het 22 december, de bestelling is niet verzonden, de betaling is niet geretourneerd. Het emailadres klopt niet, berichten worden niet beantwoord!

Terug betaling

Peeters Eric

Slecht

juist mail adres zetten of antwoorden via het bijstaande telefoonnummer