Marij Van Avezaath

Heerlijk geurende. Helemaal verliefd!!

Christina van Vulpen

Emran Celik

Erg blij met mijn product, ze ruiken super!

Sandra Verhulst

Fijn product je hebt echt maar heel weinig van nodig. ik gebruik de drogerballen paar druppeltjes erop en het gaat een paar droger beurten mee.
De huisparfum en textiel spray om tussendoor te...
De huisparfum en textiel spray om tussendoor te gebruiken in huis. En een druppeltje wasparfum in je emmer water om te poetsen ik zeg doen. Zo wordt poetsen een stukje leuker ☺️

Saloua Dahou

Heb de textielspray aangeraden gekregen door een vriendin en ben sindsdien verliefd op de geur

jeanny Dorssers

Ik was er al bekend mee heb eerst de proefzakjes besteld alle geuren zijn me goed bevallen en ruiken erg lekker

Mieke Van Hooijdonk

Het bedrijf levert kwaliteit binnen uiterlijk 2 tot 3 dagen in huis. Geuren zijn goed omschreven

Bregje Derks

Snelle en nette levering!

Olga Voorhoeve

Mijn net ontvangen fles wasparfum is na 1 keer gebruiken al voor 1/3 leeg, omdat de doseerdop van de fles afschoot. Na mailen met wasparfum.nl kreeg ik te horen dat dit wel eens gebeurt en kreeg ik... Mijn net ontvangen fles wasparfum is na 1 keer gebruiken al voor 1/3 leeg, omdat de doseerdop van de fles afschoot. Na mailen met wasparfum.nl kreeg ik te horen dat dit wel eens gebeurt en kreeg ik adviezen hoe de wasparfum in mijn machine te doen. Hieruit blijkt, dat dit dus al bekend is bij wasparfum.nl! Waarom doen ze dan niks aan de fles, of waarschuwen ze niet op hun site?? Een fles wasparfum kost nogal wat !
Jammer, dat ik achteraf raad krijg! Een geste van wasparfum.nl zou op zijn plaats zijn geweest.

Reactie Wasparfum.nl:

Hallo Olga,
wat vervelend dat dit is gebeurd.
Hallo Olga,
wat vervelend dat dit is gebeurd.
Het is inderdaad bekend dat dit incidenteel kan gebeuren. Vandaar dat wij dit ook echt heel duidelijk op onze site hebben vermeld. Ik heb gezien dat u de YoGo had besteld en heb dus voor de zekerheid het linkje erbij gezet.
Graag wil ik er ook bij vermelden dat wij importeur zijn en geen producent. Helaas hebben wij dus geen zeggenschap over het aanpassen van flessen, maar de leverancier is uiteraard op de hoogte gesteld. Hopende u hiermee voldoende te hebben informeert.
Team Wasparfum.nl

Karin Van den Dorpel

Correcte levering en heel lekkere geuren