Annie driessen

Zeer zeer tevreden over wasombouw en de service is uitermate super geweldig goed.

Wim Visser

Keurige kasten en een goed afgestemde levering. Groeten, Wim en Els Visser

C Thomas

Prima kast Helaas lang moeten wachten op de nalevering van twee planken (nog niet ontvangen)

Gerdi

De bestelde kasten kwamen binnen de gestelde termijn. Goeie kwaliteit en door mijn man naar eigen wens opgebouwd. Super blij mee.

Yusuf

Hele fijne en stevige wasmachine kast. Precies zoals beschreven. Zelf de extra kast op maat gemaakt en alles past precies in de waskamer. Kan het iedereen aanbevelen

M. B.

We zijn goed geholpen en de degelijke kast staat er mooi bij.
De bezorger van de kast was heel vriendelijk en behulpzaam!

A Goosens

Bestelling ging goed en keurig op tijd geleverd.

Gerrit

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf en mijn kast van wasombouw

Jan van Aalst

Stevige kast en enorm veel opbergruimte. Ik vind het een prachtige oplossing. Levering vond ik ook erg prettig, werd netjes van te voren aangegeven hoe laat ze aankwamen. Goed bezig jongens.

Carmen

Fijn contact met de medewerkers en snelle reactie op vragen. Wel is het materiaal van de waskasten erg gammel. En het in elkaar zetten is geen uurtje werk. We hebben hele handige mensen om ons heen... Fijn contact met de medewerkers en snelle reactie op vragen. Wel is het materiaal van de waskasten erg gammel. En het in elkaar zetten is geen uurtje werk. We hebben hele handige mensen om ons heen maar was zeker een dag werk.