logjes

Alles prima gegaan ook uitleg voor montage geen probleem

Soudijn

Goede levering en zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon. Alleen de gebruiksaanwijzing is een grote puzzel dat kan beter en dat alle onderdelen door elkaar verpakt zatten was lastig.... Goede levering en zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon. Alleen de gebruiksaanwijzing is een grote puzzel dat kan beter en dat alle onderdelen door elkaar verpakt zatten was lastig. Het eind resultaat is prachtig.

Marc

Mooie en degelijke kasten. Let op: in elkaar zetten is best even een klus. Wel alle delen netjes genummerd maar het is zwaar materiaal en best veel onderdelen.

Karin Spanhaak

Na een probleempje met de juiste pakketten leveren is dat zelfs op zondag in orde gemaakt en de maandag zijn de juiste pakketten gebracht .We zijn uit coulance ze wel tegemoet gereden zodat ze 2 uur... Na een probleempje met de juiste pakketten leveren is dat zelfs op zondag in orde gemaakt en de maandag zijn de juiste pakketten gebracht .We zijn uit coulance ze wel tegemoet gereden zodat ze 2 uur minder moesten rijden en geen tunnel kosten hadden .
1 Handvat was de lak af, en direct is er een nieuwe gestuurd .

Frans Claassens

Alles naar wens geleverd. Bouwtekening had iets duidelijker gekund

Euqinom

26 mei de kast besteld en 5 weken later werd hij geleverd. Ondanks dat in de bestelling stond dat de kast na 3 tot 5 weken verstuurd werd, vind ik dit wel een lange levertijd. De kast is een... 26 mei de kast besteld en 5 weken later werd hij geleverd. Ondanks dat in de bestelling stond dat de kast na 3 tot 5 weken verstuurd werd, vind ik dit wel een lange levertijd. De kast is een standaard maat en ik snap dan niet waarom de levertijd zo lang moet zijn.
Ik kreeg 11 pakketten en dacht eerst, "oh jee hoe ga ik dit doen" maar met de gebruiksaanwijzing erbij liep het vanzelf. Alle onderdelen waren genummerd. Goede stevige kwaliteit.
Door de lange levertijd geen 5 maar 4 sterren.

Fam Siebers

Via het internet en de goede reviews een bestelling geplaatst.
We zijn via mail op de hoogte gehouden met het verloop van bestelling. De wasmachine ombouw is van goede kwaliteit.

Ed Content

Bestelling is zonder problemen verlopen, levering geheel volgens afspraak, en wij zijn meer dan tevreden over de 2 geleverde kasten.