Productinformatie op de website

Harry

Zeer eenvoudig bestellen

Product was niet direct te leveren. Info over levertermijn en met name de voortgang kan beter.

louis oudhuis

Wilde een zonnepanelen plaatsen en wilde lokaal kopen ivm met eventuele vragen. De verkoper vertelde dat er boven de vestiging in Purmeren een hele afdeling zat die zich bezig hield met... Wilde een zonnepanelen plaatsen en wilde lokaal kopen ivm met eventuele vragen. De verkoper vertelde dat er boven de vestiging in Purmeren een hele afdeling zat die zich bezig hield met zonnepanelen. Ik heb heel duidelijk gevraagd ofdat warmteservice de registratie van de enphase installatie op zich zou nemen want ik wist dat ik zelf daar niet de benodigde rechten voor zou krijgen omdat ik geen installateur ben. De verkoper vertelde dat warmteservice dit zou regelen. Daarna ging de offerte maken 3x !!! fout iedere keer kwamen ze met een lanscape opstelling terwijl ik een portrait wilde, Uiteindelijk moest ik over naar een duurder rek systeem. Nadat ik de installatie op mijn garage gezet had en vroeg om de registratie vertelde ze doodleuk dat zij de registratie niet konden uitvoeren omdat zij alleen verstand van solar edge hebben !!!! zelfs de link die ze stuurden was verkeerd. Uiteindelijk met de helpdesk van Enphase de registratie zelf uitgevoerd maar de gateway communiceert alleen met de controllers als deze heel dicht bij elkaar staan, Hier nog mee bezig met een helpdesk van Enphase in India. Al met al bijzonder teleurstellend dat warmteservice me zo in de steek heeft gelaten.

levering materiaal was goed

Heb specifiek gevraagd om ondersteuning bij registreren van enphase maar warmteservice heeft hier geen ervaring mee. Ook de offerte maken ging 3x fout omdat de verkoper geen idee had wat hij verkocht.

Maschhaupt

Geweldige , vriendelijke, behulpzame medewerker.
En de medewerker tilde de cv ook nog in mijn auto.

Purmerend een 10 krijgen jullie.

A. Mazurel

Bijna altijd een hele goede prijs, en vakmannen achter de balie. Ik krijg regelmatig goed advies, of een oplossing waar ik zelf niet op gekomen was.

Prijs, bereikbaarheid, assortiment, advies en meedenken.

Tja dat wordt lastig

Tol

Goed en goedkoop

Menno

Heel fijn bedrijf

Fysieke locaties met kundig personeel
Snel en vakkundig chatcontact

de Jong

Super snelle levering vriendelijk personeel

Monni

Mick