Productinformatie op de website

Butter

Snelle en keurige afhandeling, alleen jammer dat het artikel niet het juiste was wat wij hadden besteld, daar had wel iets meer duidelijkheid over mogen zijn. Maar hebben het artikel toch maar... Snelle en keurige afhandeling, alleen jammer dat het artikel niet het juiste was wat wij hadden besteld, daar had wel iets meer duidelijkheid over mogen zijn. Maar hebben het artikel toch maar gehouden .

Siepman

Prima bedrijf, medewerkers hebben verstand van zaken.

Goed parkeren, hebben alles op voorraad.

Mentink

Ik ben een tevreden klant. Word er altijd goed geholpen.

Service, webshop indeling en zoek gemak, klantvriendelijkheid in de shop in Purmerend

Zou wel het verschil in prijs tussen zakelijke en particulieren klanten groter willen zien. Blijft altijd wel wringen als je groothandel ook aan de particulieren verkoopt.

Klaver

Top.

Vriendelijke mensen. Komen afspraken goed na.

Vaak weinig of niet volledige productinformatie op de site.

van Leeuwen

Ik had gedacht, dat mijn kraan opgestuurd zou worden, maar ik moest hem zelf ophalen.Dat viel een beetje tegen.

Goede website

Meer duidelijkheid over verzenden of ophalen. Ik heb Purmerend aan geklikt omdat ik dacht dat ik moest melden in welke regio ik woonde.Maar dat bleek dus ophalen te zijn.

de Boer

Slecht, geeft geen reactie op mail

Een verkoper als in Beverwijk neer zetten in purmerend

Lammers

Een erg service gericht bedrijf

Vriendelijk

Ijff

Een goed bedrijf en goede advies en denken met je mee

sterke punt vindt ik dat je als klant zeer begrepen voelt en zeer goed wordt geholpen en bijgestaan met zeer goede advies. en er zijn geen verbeter punten

vd Molen

Niet zelf best, ik bestel een Idea standaard toilet, op een donderdag 2weken terug, de dag erna gebeld, bestelling ontvangen, u wordt gebeld voor bezorgen, vervolgens niks mee vernomen, na mail (van... Niet zelf best, ik bestel een Idea standaard toilet, op een donderdag 2weken terug, de dag erna gebeld, bestelling ontvangen, u wordt gebeld voor bezorgen, vervolgens niks mee vernomen, na mail (van mijn kant) opnieuw melding u wordt gebeld, weer niks daarna, op vrijdag vorige week maar langs de vestiging in Purmerend, ik zat nog steeds niet in de route, medewerker heeft het samen met mij in de auto getild…. Dus ja, ik was niet zo happy

Tuijp

Top,wordf altijd netjes geholpen