Productinformatie op de website

Schouwe

Snel en aardig geholpen. Prima

Bruin

Top service, de mannen weten waar ze het over hebben!

Ervaring!

Molenaar

Goede service, en een vlotte levering

Wals

Kom altijd in Purmerend daar zijn het toppers behulpzaam meedenkend service gericht

Behulpzaam service gericht vriendelijk

F. Mazenier

Bestelling geplaats na eerst contact te hebben gehad met de vestiging over het product. Besteld via de website en dezelfde dag nog opgehaald waarbij de medewerker nog enkele vragen heeft gesteld mbt... Bestelling geplaats na eerst contact te hebben gehad met de vestiging over het product. Besteld via de website en dezelfde dag nog opgehaald waarbij de medewerker nog enkele vragen heeft gesteld mbt het product om zeker te stellen dat ik het juiste product zou kopen. Dit is als zeer positief ervaren. Vriendelijk en ervaren medewerker.

Duidelijke website met goede informatie. Vriendelijke medewerker tijdens telefonisch onderhoud voorafgaand aan de daadwerkelijke bestelling. Nette afhandeling bij het ophalen van het product. Weer... Duidelijke website met goede informatie. Vriendelijke medewerker tijdens telefonisch onderhoud voorafgaand aan de daadwerkelijke bestelling. Nette afhandeling bij het ophalen van het product. Weer een vriendelijke medewerker. Mee geholpen met het beladen van de auto.

Eigenlijk geen verbeterpunten. Het ging hier om en verwarmingsketel in de verpakking inclusief toebehoren. Er is nog niets geïnstalleerd maar ik neem aan dat het product voldoet aan de verwachtingen.

van Maurik

Ik heb een thermostaat besteld. Aan mij is doorgegeven wat ik moest bestellen. Alles ging makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling

Snelle levering. Duidelijke informatie over voorraad. En duidelijke informatie over de bestelling.

Zeer slechte ervaring, bij binnenkomst 2 medewerkers lekker praten met elkaar en de 3de rustig koffie drinken en ze lieten je gewoon wachten 10 minuten

Vriendelijkheid

van Haaster

In een woord: Top

Snelle reactie en goede service

Piels

Prettig bedrijf, goed informatie

ga zo door

ga zo door

Borsboom

Goed advies over bestelde producten

contact opnemen of ik wel het juiste product heb besteld.