Xx

Aanschaf Radiatoralles communicatie verloopt goed, alleen de voorraad van de website is niet actueel

Acherpe verkoop prijs, yoede en snelle communicatie

Zorg dat de website up-to-date is met wat in voorraad is.

De wit

Zeer goed

Duidelijk en goede informatie op de site

Zou het niet weten

Herman Wassink

Prima contact gehad met medewerkster. Na mijn vraag werd ik korte tijd later terug gebeld. Ze konden mij helpen. Radiator heel snel geleverd tegen een scherpe prijs. Kom zeker bij hen terug als ik... Prima contact gehad met medewerkster. Na mijn vraag werd ik korte tijd later terug gebeld. Ze konden mij helpen. Radiator heel snel geleverd tegen een scherpe prijs. Kom zeker bij hen terug als ik weer wat nodig heb.

Snelle levering. Concurrerende prijs.

Niet in mijn geval. Ga zo door.

Klantvriendelijk en professioneel

weinig kliks op de website, duidelijk overzicht.

Ik ben gebeld na de bestelling voor het plannen van de levering. Dit was heel vriendelijk en professioneel. Een goed moment om te vragen of de klant aan alles heeft gedacht en/of nog materiaal nodig... Ik ben gebeld na de bestelling voor het plannen van de levering. Dit was heel vriendelijk en professioneel. Een goed moment om te vragen of de klant aan alles heeft gedacht en/of nog materiaal nodig heeft (upsell).

Kevin

Goede service! Snelle levering!

Had 2 producten besteld die niet op elkaar zouden passen. Dus heel vriendelijk werd ik gebeld met deze mededeling. En nu heb ik wel het juiste..
SUPER!
Ook was ik nog opzoek naar een...
SUPER!
Ook was ik nog opzoek naar een speciaal onderdeel. Ook hiervoor ging de mevrouw aan de telefoon op zoek.
Wat een service!

Er was geen tijdstip gemeld, alleen welke dag, maar geen tijdvak of iets dergelijks. wanneer de bestelling geleverd zou worden.

FB

Helaas was een gedeelte van mijn bestelling niet snel genoeg leverbaar waardoor ik deze heb geannuleerd. Ben wel zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan en na annulering stond mijn geld de... Helaas was een gedeelte van mijn bestelling niet snel genoeg leverbaar waardoor ik deze heb geannuleerd. Ben wel zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan en na annulering stond mijn geld de volgende dag weer op mijn rekening.
Daar kunnen veel andere bedrijven wat van leren!

Vriendelijk
Deskundig

Niks. Wat betreft de levertijd zijn zij natuurlijk ook maar afhankelijk van de leverancier...

Ornella

Super tevreden

Snelle communicatie en levering

N.v.t.

Bestelling gedaan, maar blijkt achteraf een levertijd van 4 tot 6 weken. Dat stond nergens vermeld.

Arjan

Goed en niet duur

prijs

aanbod

Van de Langerijt

Snelle levering. Men had een opmerking bij het bestellen niet tijdig gezien maar er werd meteen contact met ons opgenomen. Goede service! Snelle keurige levering.

Gunstige prijzen

Graag de status van de order doorgeven.