Makkelijke besteld en goed contact over levering

werd gebeld over een afspraak voor de levering, erg prettig!

zou nog iets fijner zijn als je een tijdslot of dagdeel kan kiezen voor de levering

Goede ervaring bij het bestellen van 2 design radiatoren

Er wordt extra moeite voor de klant gedaan

Via de site de mogelijkheid tot betaling achteraf

Marijn EISINK

Super geholpen! Goede bereikbaarheid en duidelijk advies. Met 1 dag in huis. Aanrader!

Sanjay

Goed service en levering

Goede service en communicatie

Voorradig mag royaler worden

Het telefonisch contact was goed maar kan beter, een 06 nummer geeft minder vertrouwen.

De snelheid van leveren was heel goed en de prijzen concurrerend.

Vaste telefoon i.p.v. 06

Nauta

Vriendelijke medewerkers. Fijne website en snelle levering op een dag dat het mij als klant t beste uitkomt!

Uitermate vriendelijke en behulpzame medewerkers! + levering op dag dat t mij t beste uitkomt!

Geen. Ga zo door!

Goed. Product niet op voorraad. Hierover geinformeerd. Product bestelt met vermelding van condities. In afwachting levering product.

Enquette speelt niet in op de voor mij geldende situatie. Daarom bij twee antwoorden matig ingevuld, terwijl dit had moeten zijn onbekend.

Ik had een radiator besteld, maar tijdens uitpakken zie ik dat deze een lakschade heeft. Contact opgenomen met klantenservice en ben geweldig geholpen. De volgende dag kreeg ik een andere... Ik had een radiator besteld, maar tijdens uitpakken zie ik dat deze een lakschade heeft. Contact opgenomen met klantenservice en ben geweldig geholpen. De volgende dag kreeg ik een andere toegestuurd. Met één woord:TOP

Geweldige klantenservice

Ga zo door!

afspraak en tijd van levering is onvoldoende, Info moet een dag vooraf gemeld worden en niet op de dag zelf.