8.2/10
8.2/10

Prima. Misschien wel een duidelijke foto van de binnenkant op de site hoe het er dan uit ziet als je paspoort er in zit. Ik dacht dat het hoesje iets ruimer was. Geen probleem verder voor mij, maar... Prima. Misschien wel een duidelijke foto van de binnenkant op de site hoe het er dan uit ziet als je paspoort er in zit. Ik dacht dat het hoesje iets ruimer was. Geen probleem verder voor mij, maar had wel fijn geweest.

Floor Hagendorens

Aangenaam, fijn

Emma

Leuk, ook top dat het zo leuk is ingepakt!

Hele goede ervaring. Op de website staat genoeg informatie vermelden. Is vrij snel in huis. Bij de betaling werkte het niet zo goed, betaalsysteem gaf storing aan en was hierdoor onduidelijk of ik... Hele goede ervaring. Op de website staat genoeg informatie vermelden. Is vrij snel in huis. Bij de betaling werkte het niet zo goed, betaalsysteem gaf storing aan en was hierdoor onduidelijk of ik wel of niet had betaald. Ik miste wel een track en trace code. Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zit. Door de reclame/nieuwsbrief en de mooie website ben je gauw geneigd om weer iets moois te bestellen.

Heel erg prettig en zeer klantvriendelijk
Het kaartje bij de bestelling was een leuke verrassing

Nadia snoeren

Super snelle goede serves

Armbandje besteld. Super product, jammer dat er geen gebruik wordt gemaakt van track en trace om te kijken wanneer je je pakketje binnenkrijgt