Marjan

Ervaring was bijzonder positief. Op de website waren de wandelstokken uitstekend te vinden omdat zij in categorieën staan. Bestelling wandelstok ging vlot. Betaling was eenvoudig. Bestelde... Ervaring was bijzonder positief. Op de website waren de wandelstokken uitstekend te vinden omdat zij in categorieën staan. Bestelling wandelstok ging vlot. Betaling was eenvoudig. Bestelde wandelstok was snel geleverd.

Eddie Michiels

Goede service en goede producten

BF Westerduin

Eindelijk een bedrijf die niet alleen optijd leverd maar ook goed verpakt en duidelijk klaar staat voor de klant. Ik zeg top ga zo door!!

Willem Dirk Eveleens

Erg prettig en altijd goede levering

Melanie

De verf van de stok is na 1 rit in de stokhouder van mijn scootmobiel tot op het metaal weggesleten. Mijn vorige stok (van hetzelfde merk) ziet er na 3 jaar nog niet zo uit. Ook op een andere plek... De verf van de stok is na 1 rit in de stokhouder van mijn scootmobiel tot op het metaal weggesleten. Mijn vorige stok (van hetzelfde merk) ziet er na 3 jaar nog niet zo uit. Ook op een andere plek laat al een beetje verf los. Voor mijn gevoel is hier sprake van een productiefout. Het lijkt er op dat deze verf geen harde toplaag heeft.

De verkoper is in contact met Gastrock over een oplossing.

Of ik het bedrijf aan raad, dat ligt even aan de verdere afhandeling natuurlijk.

Heel fijn telefonies geholpen, komt afspraken na.

Peter-Jac Steenman

Perfecte service en prachtige collectie

Koos ultee

Eerste klas service prima kwaliteit

Eduard van den Berg