Kevin Tuenter

Goed, snel geleverd en goede kwaliteit.

ben v drimmelen

Snelle bezorging

Louis Ruijtenbeek

Snelle bestel procedure en afhandeling. Goederen snel geleverd. Site biedt ook informatie over hoe om te gaan met een wandelstok, lengte en zo.

Ramona

Goede communicatie en netjes verzonden

Hans Verkruijsse

Na lang zoek naar doppen voor mijn wandelstok, ik ben behoorlijk rolstoel gebonden, heb ik gelukkig Wandelstok gevonden. Perfecte levering en snel ook. De webwinkel was eenvoudig om een bestelling... Na lang zoek naar doppen voor mijn wandelstok, ik ben behoorlijk rolstoel gebonden, heb ik gelukkig Wandelstok gevonden. Perfecte levering en snel ook. De webwinkel was eenvoudig om een bestelling te doen. Kwaliteit van de geleverde doppen is prima.

Ab bruintjes

Snelle en accurate levering

Bloem

Super fijne wandelstok, hip, mooi en extra zachte handgreep! Echte aanrader!

Ron

Snelle levering en goed verpakt. Wandelstok heeft een hele goede grip en ermee lopen gaat heel goed en fijn.

Hetty

Mooie stevige wandelstok. De eerste wandelstok was licht beschadigd aan het handvat. Dit is snel opgelost. De beschadigde wandelstok retour en meteen is er een nieuwe opgestuurd. Prima service.

Monique van der Wel

Ervaring is heel positief. Ik heb 2 x een wandelstok besteld en beide keren snel de juiste stok ontvangen. Het aanbod is groot en divers. Bij de laatste bestelling zat ook een persoonlijk lijkend... Ervaring is heel positief. Ik heb 2 x een wandelstok besteld en beide keren snel de juiste stok ontvangen. Het aanbod is groot en divers. Bij de laatste bestelling zat ook een persoonlijk lijkend kaartje. Heb ik op prijs gesteld.