VvAA

Wat vond u van het gemak van aanvragen van de VvAA verzekering?
Wat vond u van de duidelijkheid van de productinformatie bij uw orientatie?
Wat vond u van de communicatie na het aanvragen van uw VvAA verzekering?
8.2/10
Heeft u tijdens het afsluiten van de VvAA verzekering telefonisch contact met een adviseur van onze Ledenservice gehad? Zo ja, hoe waren uw ervaringen?

Er wordt slecht / niet gereageerd op vragen via de mail.

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Omdat ik meerdere verzekeringen bij de VvAA heb lopen en hoop dat dit betrouwbaar is.

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Als ik vragen heb via de mail, probeer deze dan ook via de mail te beantwoorden. Door het werk is er niet altijd tijd om te bellen. En als ik wel bel en er worden afspraken gemaakt, kom deze dan ook... Als ik vragen heb via de mail, probeer deze dan ook via de mail te beantwoorden. Door het werk is er niet altijd tijd om te bellen. En als ik wel bel en er worden afspraken gemaakt, kom deze dan ook na. Of mail me waarom het anders wordt geregeld dan afgesproken.

Verandering van dekkingprofiel

Kaushik

Ok

ben lid

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Bij aanmelden van een schade onp reis : Wachtijd is enooooooorm lang.

We zijn zeer vriendelijk geholpen bij het omzetten van onze vorige naar de nieuwe verzekering

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Omzetting van oude naar nieuwe verzekering

Nee

Ik had al een inboedelverzekering maar die is in overleg met een medewerker veranderd

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

ik ben gebeld door door de VVAA om mijn verzekeringspakket door te nemen.

nee

Wij stelden dit aan de orde en het werd meteen goed opgepikt en als zinvol genoteerd.

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Wij hadden deze niet en het kwam ons als nuttig voor

eigenlijk niet

SLECHT!!

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Uw informatie is onjuist; na overlijden van mijn man, is dit gewijzigd; zo heb ik bijval 4 verschillende facturen gehad, en is er automatisch ge?ncasseerd terwijl ik daar geen toestemming voor heb... Uw informatie is onjuist; na overlijden van mijn man, is dit gewijzigd; zo heb ik bijval 4 verschillende facturen gehad, en is er automatisch ge?ncasseerd terwijl ik daar geen toestemming voor heb gegeven.

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Interne communicatie. Wellicht een aparte afdeling starten voor nabestaanden (ook leden) van uw leden die zijn overleden om betere hulp te kunnen geven.

Prima! Er was nieuw product

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Had ik al maar dit is update

Nvt

Nvt

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Nieuwe auto. Oude auto naar mijn zoon had ook nog even een verzekering nodig .

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Het was even zoeken om het juiste telefoonnummer te vinden , maar dat lag aan mij denk ik. Het algemene servicenummer was niet te vinden.

Prima! Had een studenten verzekering en werd op het einde van mijn studie gebeld, uitleg gekregen, informatie ontvangen en mocht er even over nadenken. Ik werd op een afgesproken moment terug gebeld... Prima! Had een studenten verzekering en werd op het einde van mijn studie gebeld, uitleg gekregen, informatie ontvangen en mocht er even over nadenken. Ik werd op een afgesproken moment terug gebeld en toen meteen de verzekering afgesloten, ging gemakkelijk en snel!

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Ik had al een studenten verzekering bij jullie