marc, landsmeer

Uitmuntend al Jaren klant super personeel !! echt ervaren vuurwerk gekken zoals ik zelf .
top !!

ik koop al Jaren mijn vuurwerk hier ! top personeel mensen die er ook echt plezier aan beleven om uitleg te geven over een vuurwerk product ..weet de een het niet dan de ander wel niks moeilijk doen... ik koop al Jaren mijn vuurwerk hier ! top personeel mensen die er ook echt plezier aan beleven om uitleg te geven over een vuurwerk product ..weet de een het niet dan de ander wel niks moeilijk doen elk jaar perfecte service !!!!

gezond en veilig 2016 voor iedereen

Matthijs

Voor het eerst besteld, ging gemakkelijk en snel. Voor nu prima dus, jammer van de 1 euro tijdens bestellen en wanneer je meerdere merken besteld twee orders moet plaatsen met weer 1 euro kosten. Nu... Voor het eerst besteld, ging gemakkelijk en snel. Voor nu prima dus, jammer van de 1 euro tijdens bestellen en wanneer je meerdere merken besteld twee orders moet plaatsen met weer 1 euro kosten. Nu hopen dat de service bij het afhaalpunt ok is! En natuurlijk mooi vuurwerk!

Snel gemakkelijk vuurwerk bestellen.

Meerdere merken in 1 webwinkel plaatsen, zodat je niet twee keer 1 euro moet betalen, op zich ook best wel raar 1 euro verwerkingskosten blijkbaar kosten voor iDeal of winst vuurwerk... Meerdere merken in 1 webwinkel plaatsen, zodat je niet twee keer 1 euro moet betalen, op zich ook best wel raar 1 euro verwerkingskosten blijkbaar kosten voor iDeal of winst vuurwerk importeur/webwinkel

Goed en makkelijk

M. Tanis

Uitstekende site en de levering is altijd compleet

Goede site

Uitstekende dienstverlening

Joop Janssen

Snel en gemakkelijk bestellen

Heel overzichtelijke site en een duidelijke uitleg over het product

nee

Al vele jaren een betrouwbaar adres

Vlotte afhandeling bij ophalen van de bestelling! Leuk dat je verrast wordt met extra's.

Frens Dörenberg

Is gewoon altijd goed

We kopen hier ieder jaar het vuurwerk. Is altijd super geregeld

Tot nu toe prima

Duidelijke overzichtelijk website, producten voorzien van productinfo dit is niet overal.

Lijst bijhouden met top 10 verkopende producten en deze laten zien op startpagina.