Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

tevreden klant

Fantastische service!

Pluspunten Vriendenboeken

In het vriendenboek had niet iedereen foto's gezet. Ik kreeg telefoon van een vriendelijke dame of ze dit mocht aanpassen.

unaniem positief

Margot

Top kwaliteit

Pluspunten Vriendenboeken

Ver boven mijn verwachting mooi kwalitatief vriendenboekje. Ik vond het boekje eerst wel duur. Maar toen ik het boekje binnen kreeg, begreep ik waarom. Echt heel mooi, netjes boekje. Ik vond het... Ver boven mijn verwachting mooi kwalitatief vriendenboekje. Ik vond het boekje eerst wel duur. Maar toen ik het boekje binnen kreeg, begreep ik waarom. Echt heel mooi, netjes boekje. Ik vond het programma om het boekje te maken ook echt makkelijk om mee te werken. Ook de keuze in lettertype en kleur letters en alle andere mogelijkheden vond ik heel erg goed. Ik zou zeker nog eens een vriendenboekje maken via deze site.
Ook de service vond ik erg goed en vriendelijk. Ik kreeg snel reactie op mijn vragen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik moet het vriendenboekje nog uitreiken

Mieke

Topcadeau om te geven en te maken

Pluspunten Vriendenboeken

De communicatie met de organisatie: er wordt actief meegedacht en er wordt snel gereageerd op vragen.
Fijn om op deze manier makkelijk alle vrienden te bereiken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was heel enthousiast over het boek. Het zag er prachtig uit!

Mirjam

Wederom een groot succes!

Pluspunten Vriendenboeken

Dit jaar hebben we wederom een boek gemaakt, maar nu voor het andere echtpaar dat 50-jaar getrouwd was. En omdat het 1e zo'n succes was.

Het is een zeer gebruiksvriendelijke tool voor...

Het is een zeer gebruiksvriendelijke tool voor zowel degene die het boek samenstelt als degenen die een vriendenpagina moet maken. Daarnaast zijn er veel variaties mogelijk in het thema's, opmaak en foto's. En is de kwaliteit van het drukwerk, papier en kaft gewoon meer dan goed.

De helpdesk is supersnel en vriendelijk en heel alert. Zo werd 1 van onze uitnodigingen gebounced, maar dat zagen we zelf niet. Vriendenboeken attendeerde erop dat zijn in hun bouncers een mail hadden gevonden, die terug te leiden was naar ons boek.

Alleen maar positief!

Mooi boek voor een afscheid

Duidelijke site
Mogelijkheid herinnering

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Goed, met name de persoon die met pensioen ging vond dit een prachtig aandenken.

Heidi

Erg leuk

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijk omschreven aanwijzingen en veel voorbeelden.

Erg leuk

Marian Smits

Pensioen

Pluspunten Vriendenboeken

het is heel fijn dat je extra pagina's met foto,s kunt maken

lovend

Evaline

Top service en mooi resultaat

Pluspunten Vriendenboeken

Het werkt heel handig, de standaard mail die je kan sturen om mensen uit te nodigen is heel netjes en informatief. Ook de herinneringsmail is top. al met al heel gebruiksvriendelijk! Ook de... Het werkt heel handig, de standaard mail die je kan sturen om mensen uit te nodigen is heel netjes en informatief. Ook de herinneringsmail is top. al met al heel gebruiksvriendelijk! Ook de klantenservice is perfect, ik was aan de late kant met bestellen, maar door er werd meegedacht en alles is goed gekomen! Heel fijn!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Tranen haha, positief! De ontvanger was ontzettend blij!

Hof ter Welle

Super tevreden over de samenwerking en de kwaliteit!

Pluspunten Vriendenboeken

Elke vriend krijgt zijn pagina die op zijn eigen tempo en smaak zijn pagina kan samenstellen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enthousiaste reacties, mooie en kwaliteitsvolle afwerking

Sterkliniek Alphen aan den Rijn

Vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

Gemak van het maken en snel geleverd

Erg positief