A. Schot

Goed vriendelijk afspraak is afspraak

meteen de goede prjs

Goede kwaliteit, perfecte communicatie en goede garantie en service achteraf!

Ook na verkoop goede service!

Goed advies, kundige plaatsing tegen een scherp tarief. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

zeer deskundig

P.H. Amsen

Zeer goede communicatie en snel, via de mail. Behulpzaam en meedenkend goed advies

vriendelijkheid, snel handelen gemeld dat 1 lade niet helemaal lekker loopt is volgens monteur 1 mm breder, maar geen probleem even aanzien en kan omgeruild worden. vakman is monteur Peter

John

2 inbouwkasten laten plaatsen. Zeer deskundige instalateur.
Zeer goede service; laatst sloot de kast niet meer goed, mailtje gestuurd en volgende dag werd de klacht kosteloos verholpen.

Ze hebben een showroom waar je langs kunt gaan. Fijn contact. Goede afspraken die nagekomen worden.

Marcel Oomen

Top bedrijf met uitstekende service. Had verkeerde maten doorgegeven. Helaas. Contact op genomen met hun. Werd netjes geholpen en te woord gestaan. Zeer klant vriendelijk en denken met je mee. Een... Top bedrijf met uitstekende service. Had verkeerde maten doorgegeven. Helaas. Contact op genomen met hun. Werd netjes geholpen en te woord gestaan. Zeer klant vriendelijk en denken met je mee. Een aanrader voor IEDEREEN. Aan te bevelen als je van een bedrijf houd met vriendelijke mensen en zeer goede service.

Klantvriendelijk
Snelle service
Denken met je mee

M. Donkers / Miesh.nl

2 jaar geleden super mooie kastdeuren gekocht. Helaas ging er van de week een wieltje kapot zodat de deur niet meer goed open of dicht ging. Zaterdag en mailtje gestuurd met verzoek voor nieuwe... 2 jaar geleden super mooie kastdeuren gekocht. Helaas ging er van de week een wieltje kapot zodat de deur niet meer goed open of dicht ging. Zaterdag en mailtje gestuurd met verzoek voor nieuwe wieltjes. Direct antwoord gekregen dat ze het gaan regelen. En ja hoor dinsdag per post setje wieltjes ontvangen. Kortom top service voor een top bedrijf. Aanrader

Goede en vlotte comunicatie, mooi product

Rogier Hop

Na lang zoeken en vele offertes verder zijn we uit gekomen bij Voordeelschuifkast.nl . Ruim 25% goedkoper dan de concurentie !!! Ook op gebied van service en klantvriendelijkheid is dit bedrijf een... Na lang zoeken en vele offertes verder zijn we uit gekomen bij Voordeelschuifkast.nl . Ruim 25% goedkoper dan de concurentie !!! Ook op gebied van service en klantvriendelijkheid is dit bedrijf een uitschieter , iets wat je niet meer zoveel tegen komt en ook zeker niet verwacht bij een "prijsvechter" . In de showroom werd er ruim de tijd genomen . Ook op de whatsapp wordt er snel gereageerd op alle vragen . De levertijd was zelfs een week eerder dan verwacht , en alles word keurig afgeleverd . Na het missen van een onderdeel ( wat er niet bij hoord te zitten ) word er er snel gehandeld en is de volgende dag al in huis !!!!!
Kort samengevat , een aanrader !!! Wij willen Pim en zijn team ook bedanken voor de fijne samenwerking

Prijs , service

Prettig contact, mooie prijs, goede afhandeling en bezorging.

Snelle reacties

Pas geleden hebben wij een kast op maat besteld bij VoordeelSchuifdeurkast wij zijn zowel bij het offerte traject als bij de levering en de montage zeer goed geholpen. Wij zijn zeer blij met het... Pas geleden hebben wij een kast op maat besteld bij VoordeelSchuifdeurkast wij zijn zowel bij het offerte traject als bij de levering en de montage zeer goed geholpen. Wij zijn zeer blij met het resultaat!