Laura

Snelle levering, goede communicatie en super mooie deuren!

Dit bedrijf komt hun afspraken na, prachtige deuren.
Snelle en nette levering.

Sjef

Heel goed bedrijf. Denken mee. Zijn zorgvuldig. Communiceren precies. En beschikken over vakmensen.

Klantgericht, vriendelijk, gastvrij

Marc

Zeer goed. Heb in eerste instantie 3 sterren gegeven, Dit omdat ik nog 2 frontjes van de lades miste. Zodat ik nog niets kon zeggen over de after sales. Maar dit is perfect gelopen. Frontjes werden... Zeer goed. Heb in eerste instantie 3 sterren gegeven, Dit omdat ik nog 2 frontjes van de lades miste. Zodat ik nog niets kon zeggen over de after sales. Maar dit is perfect gelopen. Frontjes werden direct besteld en op juiste dag en tijdstip afgeleverd. Kast nu volledig gemonteerd. En zeer blij mee. Pim en Huub bedankt. Volgende keer de binnendeuren. : )

Nakomen afspraken.

Marc

Goed ( mail ) contact met het bedrijf. Niet te beroerd om een offerte voor je aan te passen. Duidelijke en leesbare offerte. Kast geleverd op afgesproken tijdstip! En aardige chauffeur, Dus tot nu... Goed ( mail ) contact met het bedrijf. Niet te beroerd om een offerte voor je aan te passen. Duidelijke en leesbare offerte. Kast geleverd op afgesproken tijdstip! En aardige chauffeur, Dus tot nu toe helemaal prima. Deze week de kast monteren, hoop dat alles compleet is en ik hem goed gemonteerd krijg !

Contact met bedrijf. En snelheid met beantwoorden van vragen.

Reactie VoordeelSchuifdeurkast.nl:

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Op de achterzijde van het inlegvel bij iedere deur is de beschrijving van de montage. Bij een interieur is dat bijgevoegd in een pak legplanken. Bij vragen, help... Bedankt voor je uitgebreide reactie. Op de achterzijde van het inlegvel bij iedere deur is de beschrijving van de montage. Bij een interieur is dat bijgevoegd in een pak legplanken. Bij vragen, help ik je graag. Veel plezier met je nieuwe kast.

Andre

Defecte verlichting schuifkast

Snelle reactie en goede service

Reactie VoordeelSchuifdeurkast.nl:

De verlichting was defect na een gebruik van ongeveer 3 jaar. Omdat het defecte model verlichting niet meer leverbaar is, hebben we de duurdere LED versie onder garantie geleverd.
Veel plezier...
Veel plezier met de nieuwe verlichting.

Li_JoAnn

Top - totaal geen problemen!

Service gericht en goede communicatie

Monique

Denken mee, behulpzaam, duidelijk en eerlijk over levertijden en producten.

Transparant en duidelijk

Kastenbouwer

Matige kast

Het is een kast

Reactie VoordeelSchuifdeurkast.nl:

Bedankt voor je reactie en ik lees hieruit dat het is niet wat je had verwacht.
Bedankt voor je reactie en ik lees hieruit dat het is niet wat je had verwacht.
De keuze aan gaten in de staanders is 3 gaten om de 35 cm. Een gat om de 35 cm en volledige rij gaten van beneden naar boven.
Om de planken een beetje te kunnen verstellen biedt de fabrikant standaard 3 gaten die ongeveer voor 7 cm speling zorgen. Wordt altijd gewaardeerd.
De bovenste planken zijn inderdaad moeilijker te plaatsen omdat je daar moeilijker bij komt.
Er word standaard 15 mm speling voor aangehouden tussen de bovenste plank en het plafond. Snap dat de onderste plank eenvoudiger is als de bovenste.
We zijn altijd bereikbaar (ook buiten kantooruren) om je te adviseren om montage tips te geven en vragen te beantwoorden.
Hopelijk is de rest wel meegevallen en wens ik je heel veel plezier met je nieuwe maatwerkkast.
Vriendelijke groet,
Pim van Dillen

De laat

Contact is goed en zij denken goed mee

Denken mee

P. Bokslag

Redelijk

Reactie VoordeelSchuifdeurkast.nl:

Goedemiddag, bedank voor je review. Zou je contact met ons op kunnen nemen via de mail aub. Redelijk is niet waar ik het voor doe. Ik wil alleen blije tevreden klanten.
Er is exact geleverd wat...
Er is exact geleverd wat er op de offerte is aangeven en is aangevraagd.
Aftersales 1 ster als mij niets is gevraagd of is gemeld is niet correct.
Zou je het toch anders willen hebben, kan ik daar mijn best voor doen om dat te realiseren.
Vriendelijke groet,
Pim van Dillen