9.5/10
9.5/10

Simone Rautenberg

Onze ervaringen met voordeellaminaatvloeren waren tot vier keer toe, in alle opzichten, uitstekend!

Prima prijs kwaliteit verhouding. Goede breng en ophaalservice door een vriendelijke, behulpzame chauffeur.

Patrick kleine

Vandaag ( op zondag ) enkele vragen kunnen stellen via whatsapp en binnen enkele minuten al antwoord ! Zeer [nette en duidelijke uitleg. Zeker een aanrader ! Volgende week donderdag verwachten we...

Duidelijk en makkelijk contact, goede duidelijke website wat prettig werkt zonder al te veel speurwerk. Ziet er professioneel uit.

T van otichem

Ik ben uiterst goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe vloer. Door professioneel advies heb ik nu een prachtige nieuwe vloer liggen. Voor een klein bedrag extra werd het laminaat afgeleverd...

De hulp via de app
Levertijden in een tijdsframe van 2 uur

David

Goede prijs en service.

Service niveau en prijs.

Dennis van Plateringen

Bestelproces makkelijk en ook mooi dat er op zaterdag geleverd kan worden. Prijs ook in orde tov van andere sites.

Goede service

DB

Helder, duidelijk en goede service

van de Wetering

Zeer snelle levering en netjes dag van te voren gebeld wanneer de aflevering plaatsvond.

Corine van den Heuvel

Super makkelijk bestellen, keurige mail ter bevestiging, netjes telefoontje met tijdstip levering paar dagen van te voren en dan is de levering ook nog precies zoals afgesproken. Super geholpen door...

Communicatie!!

van de Wetering

Bestelling gedaan, alles werd heel snel en keurig geleverd! Netjes een belletje dag van te voren.. Top!

Roosenboom

Alles goed en netjes verzorgd.
Zeer goede kwaliteit en service.
Zoek je laminaat dat niet meer verkocht word geen probleem hier hebben ze het met een perfecte bijpassende plint.

Service
Kwaliteit