Soeters

Dikke 10! Super service. Mooie prijs en snel geregeld en geleverd. De pakken die teveel waren besteld zijn binnen notime weer opgehaald en terugbetaling geregeld voordat je er notie van hebt....

Jan Erkelens

Voor de tweede keer mijn Quickstep laminaatvloer hier besteld. Fijn dat de serie die ik had liggen nog te bestellen was, zodat we na onze aanbouw de vloer konden bijleggen. Voor een goeie prijs en...

Je werd erg goed op de hoogte gehouden zowel via de mail als telefonisch over de levering van de vloer. Heel erg fijn.

Dennis

Prima ervaring. Telefonisch goed bereikbaar voor advies. Ze denken echt met je mee en alles volgens afspraak geleverd.

Goed bereikbaar, eerlijk advies en alles geleverd volgens afspraak

Bouwbedrijf van Wijchen

Super goede en snelle service!

snel, duidelijk, goed

G. Koremans

Perfect bedrijf voor het aanschaffen van een vloer. In ons geval een laminaatvloer. Zeer scherpe prijs en een goede kwaliteit. Online bestellen is een fluitje van een cent en er wordt duidelijk...

Zeer duidelijke website met alle adviezen en info, die je nodig hebt bij het maken van je keuze.

A.A.H. Moes

Goede service en advies.

Pieter den Hooglander

Super netjes, goeie service en vriendelijke medewerkers!

Scherpe prijs maar toch persoonlijke service en erg goed advies. Dit is niet zomaar een prijsdiscounter, maar denkt echt na over alles wat je nodig zou kunnen hebben.

K.

Heel goed. op tijd. compleet

Harold Kerstens

Voordeellaminaatvloeren leverde mij 100 m2 laminaat, 100 plint, plakplinten en gratis Alufoam ondervloer

Breed assortiment, hoge deskundigheid, prima en snelle service en echt klantgericht. Ze maken waar wat ze beloven.

Harold Kerstens