Lisa

Geweldige service!

Ik bestelde in het weekend op zondag en kreeg het dinsdag in de bus. Ik heb maandag nog even gebeld om de track en tracé code en die kreeg ik binnen 15 min toegestuurd met excuses terwijl dat echt... Ik bestelde in het weekend op zondag en kreeg het dinsdag in de bus. Ik heb maandag nog even gebeld om de track en tracé code en die kreeg ik binnen 15 min toegestuurd met excuses terwijl dat echt niet nodig was. Ondanks de staking van post nl alles perfect op tijd geleverd. Hier kan menig webshop van leren! Alles was perfect verpakt en in perfecte staat toen ik het openmaakte. Kan alleen maar blij zijn ! Echt 1000x dank voor deze service

andre

Snelle levering. beste prijs!

Whtze Brandsma

Goede prijs

Langere levertijd dan aangegeven

Reactie VoordeelBadkamer.nl:

Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u een minder goede ervaring met ons heeft. Misschien dat u nog even aan kan geven wat er precies fout is gegaan? Mijn systeem geeft namelijk aan... Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u een minder goede ervaring met ons heeft. Misschien dat u nog even aan kan geven wat er precies fout is gegaan? Mijn systeem geeft namelijk aan leverdatum 16 juni en zover ik kan zien hebben wij het ook op die dag afgeleverd. Als u mij kunt zeggen wat er fout is gegaan dan kunnen we zorgen dat dit niet meer gaat gebeuren.
Anton van Rooij
Voordeelbadkamer.nl

Alwin Schrooten

Uitstekende service !

Ik was op zoek naar een kussen voor in mn bad. Via internet besteld en snel ontvangen. Soepele afwikkeling, snelle levering, helemaal top ! En het kussen bevalt erg goed ;-)

Prima!

Snelle levering, goede klantenservice

p stam

Volgens afspraak geleverd

Prima goede service!

Prima service

caroli e

Goede service

Goede service en snelle levering

Ben Spijker

Goede service (snel en accuraat)

De leveringstijd was volgens afspraak, de wastafelonderkast was niet/verkeerd geleverd. Maar dit was binnen twee werkdagen opgelost.
Kortom, komen afspraken netjes na en lossen eventuele...
Kortom, komen afspraken netjes na en lossen eventuele problemen adequaat op.