Dora

Geweldig!

Volop keus, snelle levering. Vlotte correcte afhandeling bij retour gebrachte producten.

Erver

Keurige levering op gewenste datum

Keurige levering op gewenste datum en dat voor de beste prijs!

Prima!

Donderdagavond besteld, maandag in huis.

Snelle levering, goede prijs

W van den Bergh

Slechte ervaring met afterpay.

Het artikel had een levertijd van 6 weken. Na mijn bestelling maar zonder aflevering begon Afterpay over de betaling van het product. Ik heb niet betaald omdat ik niets ontvangen had. De toon werd... Het artikel had een levertijd van 6 weken. Na mijn bestelling maar zonder aflevering begon Afterpay over de betaling van het product. Ik heb niet betaald omdat ik niets ontvangen had. De toon werd steeds minder vriendelijk en er werd al met boetes gedreigd. Er is duidelijk een afstemmingsprobleem tussen afterpay en voordeelbadkamer. De klant is hiervan de dupe.

Reactie VoordeelBadkamer.nl:

Dit is inderdaad een communicatie probleem tussen ons en afterpay waar we een structurele oplossing voor aan het zoeken zijn. Momenteel moeten wij deze orders (orders met langere levertijd) nog... Dit is inderdaad een communicatie probleem tussen ons en afterpay waar we een structurele oplossing voor aan het zoeken zijn. Momenteel moeten wij deze orders (orders met langere levertijd) nog handmatig controleren en uw bestelling is door mijn fout niet goed aangepast geweest. Gelukkig hebben we het naar aanleiding van uw email snel en eenvoudig kunnen oplossen.
Anton van Rooij
Voordeelbadkamer.nl

Lhm Maas beheer b.v.

Geberit aqua product.

Tel. Contact en werd uitstekend geholpen

John Otten

Tevreden klant

Goede prijs en snelle levering

Jaap

Vasco radiator handdoekbeugel

afhandeling bestelling, snelle levering

Snelle levering en goede service

A. Brand

Perfecte en snelle service

Dit bedrijf doet wat ze belooft, snelle en betrouwbare service.