Diana is zeer goed met haar vak bezig, zeer bekwaam en heeft luisterend oor voor jou probleem en komt met oplossingen

Ik kwam er voor de jaarlijkse controle voor mijn zolen. Kreeg een goede controle en heb nieuwe zolen besteld die ik vlot kon ophalen en waar ik heel tevreden mee ben.

Geert

Het is gewoon allemaal goed. je krijgt de nodige aandacht en er wordt proffesioneel gewerkt

Kundige dame, lief voor mijn zoon, het draaide echt om hem tijdens het consult. Heeft hem en mij de echo beelden laten zien en het eea duidelijk uitgelegd.

Je word begrepen en zij weet exact waar zij over praat,en wat zij doet.dus een dikke tien

Ben tevreden over wijze van onderzoek en bespreking van de behandeling, het maken van de slippers. Heb wel mijn twijfels over het gebruikte materiaal van de zooltjes. Ze zijn erg hard waardoor in de... Ben tevreden over wijze van onderzoek en bespreking van de behandeling, het maken van de slippers. Heb wel mijn twijfels over het gebruikte materiaal van de zooltjes. Ze zijn erg hard waardoor in de holte van een voet een pijnlijke eeltknobbel is ontstaan. Dat is wel verholpen met aanpassing van de zooltjes maar de eeltknobbel blijft. Na 8 weken moet ik nog elke dag "op gang komen " met de zooltjes. Misschien was iets zachter materiaal geschikter geweest voor mij.

janny

Het is altijd fijn om nar mijn podotherapeut te gaan.De persoonlijke aandacht is super en de behandeling loopt ook altijd ongedwongen en is gemoedelijk.