Omdat ze hele goede aanwijzingen gaf op welke schoenen ik het beste kon gaan lopen om weer goed te kunnen functioneren.

Heel goed onderzoek naar de klachten ,goed behandelplan bedacht

moeder van Xandra Oosterbaan

Goed meedenken, komen met alternatieve oplossingen, samenwerken aan probleem waarbij zij haar expertise inzet en perspectieven biedt

Ben goed behandeld.ze was rustig en leeft met je mee

Meta de Raaf

Ik ben 2 keer voor klachten bij de podotherapeut geweest na de 1e keer(bijna een jaar geleden) ben ik hersteld van die klachten!!!dus dikke pluim daarvoor!!!! Na de 2e keer(4 weken geleden) ervaar... Ik ben 2 keer voor klachten bij de podotherapeut geweest na de 1e keer(bijna een jaar geleden) ben ik hersteld van die klachten!!!dus dikke pluim daarvoor!!!! Na de 2e keer(4 weken geleden) ervaar ik nog weinig verbetering maar er staat ook 6 tot 8 weken voor dus ik wacht het af en ik ga er vanuit dat dit ook goed komt!! Ze nam mijn klachten wel serieus!! En ging direct met mijn steunzool aan de slag!!! Tot nu toe ben ik dus dik tevreden!!!

Prettige, vriendelijke bejegening, goede begrijpelijke uitleg, luistert goed naar tussentijdse klachten en past aan waar nodig.