Paul

Ze hebben goede schoenen tegen hele lage prijzen en super snelle levering!

farid

Ruime keuze, alle maten beschikbaar. snelle levering

Het duurde lang, ruim 4 weken maar na het schriftelijk aanbieden van excuses door een medewerker van Voetbalschoenen Outlet, nu mijn geld terug. Mijn retourzending was tijdens de verhuizing van... Het duurde lang, ruim 4 weken maar na het schriftelijk aanbieden van excuses door een medewerker van Voetbalschoenen Outlet, nu mijn geld terug. Mijn retourzending was tijdens de verhuizing van Voetbalschoenen Outlet " zoek " geraakt. Dit mag natuurlijk niet gebeuren en heb de tip gegeven het retoursysteem hierop aan te passen.

Na ruim 4 weken nog steeds mijn geld niet ontvangen. Ik hoor niets meer ook niet na telefonisch contact. Nog even en ik ben gedwongen om stappen te gaan ondernemen tegen dit bedrijf. GEEN aanrader... Na ruim 4 weken nog steeds mijn geld niet ontvangen. Ik hoor niets meer ook niet na telefonisch contact. Nog even en ik ben gedwongen om stappen te gaan ondernemen tegen dit bedrijf. GEEN aanrader dus.

Wiekeraad

Slechte service schoenen besteld waren te klein retour gestuurd met verzoek tot omruilen na 2 weken 3 telefoontjes (waarop geen reactie) en een email ( waarop ook geen reactie) nog steeds geen... Slechte service schoenen besteld waren te klein retour gestuurd met verzoek tot omruilen na 2 weken 3 telefoontjes (waarop geen reactie) en een email ( waarop ook geen reactie) nog steeds geen nieuwe schoenen of geld terug.

Sitto Mutlu

Heb voetbalschoenen besteld voor mijn dochter, vielen helaas te groot uit. Heb 2 x verzendkosten betaald (2 x 6,95) voor helemaal niets. Erg jammer en slechte service dus!

Edwin

Zeer positief! Klantgerichte webwinkel. Makkelijk contact te leggen.

Koen Wouters

Uitstekend

Frits

Goede kwaliteit schoenen en een snelle levering.

Prima, snelle levering.