Ik heb vorig jaar voetbalschoenen gekocht op deze site. alles verliep goed en de service was goed. Dit jaar weer voetbalschoenen besteld 2 paar, alleen deze vielen kleiner uit en daarom heb ik ze... Ik heb vorig jaar voetbalschoenen gekocht op deze site. alles verliep goed en de service was goed. Dit jaar weer voetbalschoenen besteld 2 paar, alleen deze vielen kleiner uit en daarom heb ik ze retour moeten sturen. dit is 3/4 weken geleden en nog geen reactie gehad van voetbalschoenenoutlet.nl heb meerdere malen gebeld en gemaild. maar helaas geen reactie. ik word niet terug gemaild of teruggebeld. ik had een beter afhandeling verwacht.

Reactie Voetbalschoenenoutlet.nl:

Alsnog onze excuses, dit heeft te lang geduurd destijds voor we vanuit onze kant met een oplossing kwamen. Gelukkig is alles uiteindelijk opgelost.
We begrijpen uw reactie uiteraard en doen er...
We begrijpen uw reactie uiteraard en doen er alles aan onze service elke dag te verbeteren.
Met verontschuldigende groet,
Team voetbalschoenenoutlet.nl

Keano

Na bestelling geen leverrings datum gezien wat best vervelend is

Reactie Voetbalschoenenoutlet.nl:

Hallo Keano, hartelijk dank voor je review. We gaan kijken waar het probleem in zit en dit proberen te verhelpen!

Rafael mamba

Wanneer je op andere sites kijkt als je voetbalschoenen wilt kopen die wchoenen zijn vaak over de 100 euro maar dit 50% korting wie wilt dat weer niet dit is echt een geweldige site πŸ‘ŒπŸ‘Œ top... Wanneer je op andere sites kijkt als je voetbalschoenen wilt kopen die wchoenen zijn vaak over de 100 euro maar dit 50% korting wie wilt dat weer niet dit is echt een geweldige site πŸ‘ŒπŸ‘Œ top kwaliteit πŸ‘ŒπŸ‘Œ dit is de beste site die ik tot nu toe heb gezien πŸ‘πŸ‘

Ervaring is goed

Poorthuis

Kijk regelmatig en moeten nodig nieuwe aanschaffen en zullen voordat het voetbalseizoen weer begint, zeker hier kijken

Karel

Ik ben nooit op zoek naar de nieuwste modellen, dus dit is perfect! Ze hadden het model nog waar ik al jaren op speel en die zit al gegoten + ik weet de maat al. Ik heb met deze prijzen zelfs een... Ik ben nooit op zoek naar de nieuwste modellen, dus dit is perfect! Ze hadden het model nog waar ik al jaren op speel en die zit al gegoten + ik weet de maat al. Ik heb met deze prijzen zelfs een model duurder genomen en dat kan ik zeker merken.

Frank

Super! Schoenen besteld, waren de volgende dag al in huis. De kwaliteit van de schoenen is ook goed, niks op aan te merken.

Paul

Ze hebben goede schoenen tegen hele lage prijzen en super snelle levering!