Floortec heeft, ondanks een volle agenda, op kort termijn een afspraak met ons in kunnen plannen. De vloer is binnen 1 dag gelegd en bevalt erg goed. Goed advies gekregen van personeel.

Woonplaats

Dordrecht

Familie Bezemer

Onze vloer laten schuren door Floortec. We zijn zo blij met het resultaat. Niet gedacht dat de vloer weer zo mooi kon worden. De jongens die onze vloer hebben gedaan hebben echt hun best gedaan.

Woonplaats

Breda

Monique

We hebben gekozen om onze trap bij Floortec te laten bekleden. We werden hier goed geïnformeerd in de showroom en hebben daarna nog een bezoek thuis gehad waar onze trap helemaal werd opgemeten. Op... We hebben gekozen om onze trap bij Floortec te laten bekleden. We werden hier goed geïnformeerd in de showroom en hebben daarna nog een bezoek thuis gehad waar onze trap helemaal werd opgemeten. Op de dag van uitvoering waren ze op de afgesproken tijd bij ons thuis en binnen een dag hadden we een schitterende nieuwe trap bekleed met laminaat overzettreden. De jongen die de trap kwam plaatsen was erg vriendelijk en heeft zeer nauwkeurig gewerkt. We zijn erg tevreden.