Prima ervaring

BBA

SCHANDALIG

om 2u voor de vlucht om 05.30u aan te komen op de parking en dat je niet binnen mag en je geld niet terug krijgt.

2 kinderen van 4.5j en 7j op de achterbank die hun...
SCHANDALIG

2 kinderen van 4.5j en 7j op de achterbank die hun eerste vliegreis tegemoet gaan.

Enige antwoord: rij maar naar de luchthaven en parkeer daar maar ergens.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Stefan,
Beste Stefan,
We hebben al contact met u gehad en u krijg het geld voor uw alternatieve parking gewoon van ons vergoedt als u een betaalbewijs, bon of factuur kunt aanleveren. Als u dit aanlevert storten we het bedrag terug van de duurdere alternatieve parking, zodat u niet meer betaald dan u in eerste instantie van plan was.
Nogmaals onze excuses voor de manier waarop dit gegaan was. Park and Go Zaventem was helaas overboekt zo gaven zij zelf aan. Wij waren hier niet van op de hoogte, waardoor we er helaas niet op hebben kunnen anticiperen. De parking heeft dit ook niet netjes aangepakt door u op zo'n korte termijn zomaar weg te sturen, maar helaas is daar nu niks meer aan te veranderen. Ik ontvang graag van u het betaalbewijs, zodat we uw geld terug kunnen storten.
Vliegen en Parkeren - Klantenservice

Vroemen

Betrouwbaar en zeer snelle correspondentie en correcte afhandeling bij problemen

Rob

Supersnel. Ik mis alleen "mijn.....".

E. Boerakker

De verstrekte info is misleidend. Gekozen voor VIPparken, vooral vanwege het vervoer met een shuttle naar het vliegveld. Zodra de betaling binnen is, blijkt er geen shuttle te bestaan maar moet je... De verstrekte info is misleidend. Gekozen voor VIPparken, vooral vanwege het vervoer met een shuttle naar het vliegveld. Zodra de betaling binnen is, blijkt er geen shuttle te bestaan maar moet je op het vliegveld je auto op een tel. doorgegeven locatie aan iemand afgeven en ben je auto en sleutel kwijt!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Eddy,
Beste Eddy,
Bedankt voor uw review. Gelukkig bleek er geen sprake van misleidende info, maar enkel een technisch foutje door het updaten van ons systeem. We hebben inmiddels contact gehad en het probleem opgelost, zodat u gewoon kunt parkeren zoals u ook gereserveerd had met shuttleservice.
We wensen u nog een fijne dag toe!
Vliegen en Parkeren - Klantenservice

Hans Kuipers

Prima. Duidelijke invul vakken

Martin

Snelle en accurate afhandeling van een probleem. Door omstandigheden, buiten onze schuld om, moesten wij een taxirit naar onze auto nemen nadat we op de luchthaven waren gearriveerd. Door de... Snelle en accurate afhandeling van een probleem. Door omstandigheden, buiten onze schuld om, moesten wij een taxirit naar onze auto nemen nadat we op de luchthaven waren gearriveerd. Door de klantenservice van VliegenenParkeren.NL is de zaak, na melden, meteen opgepakt en binnen 24 uur naar tevredenheid afgehandeld. Klantgericht en efficiënt. Gewoon TOP.

Verstraelen

Snelle service. Correcte prijzen.

Verhoeve

Parkeerplaats reserveren gaat zeer eenvoudig.