Overzichtelijk, een autocheck zeer goed, prima prijs en dicht bij de vertrek hal

D Bout bv

Peace of cake

Marcel

Erg makkelijk om een reservering te maken, ook als je tijdens het proces nog de tijden aanpast is dat geen probleem, je hoeft dan niet opnieuw te beginnen. Heel duidelijk allemaal, het wijst zich... Erg makkelijk om een reservering te maken, ook als je tijdens het proces nog de tijden aanpast is dat geen probleem, je hoeft dan niet opnieuw te beginnen. Heel duidelijk allemaal, het wijst zich vanzelf!

Het ging vrij vlot om te reserveren.

Pierre

Reserveren ging vrij makkelijk. Enige is dat vluchten niet bij gezocht werden op grond van vertrek/aankomst plek/tijden. Wordt het nog makkelijker voor de klant

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Pierre,
Bedankt voor het achterlaten van een review en feedback voor onze website.
Onze website is inderdaad niet gelinkt aan vluchtinfo. Wellicht is dit iets voor de toekomst.
Tot...
Beste Pierre,
Bedankt voor het achterlaten van een review en feedback voor onze website.
Tot die tijd is het aan de klant hoe laat zij willen arriveren op de parkeerplaats. Dit verschilt natuurlijk ook per klant, aangezien de één het liefst ruim 3 uur van tevoren aanwezig is en de ander een uurtje voor vertrek ook prima vindt.
Vliegen & Parkeren - Klantenservice

Broekhuis/Maksy Administratie

Wij hebben een slechte ervaring gehad bij Shuttle sun Park in Ratingen. Wij hadden voor 2 auto's gereserveerd. Toen onze zoon aankwam met zijn auto hadden ze geen shuttlebus meer, waarvoor wij... Wij hebben een slechte ervaring gehad bij Shuttle sun Park in Ratingen. Wij hadden voor 2 auto's gereserveerd. Toen onze zoon aankwam met zijn auto hadden ze geen shuttlebus meer, waarvoor wij betaald hadden en moest hij met zijn eigen auto en een medewerker van Shuttle Sun Park naar het vliegveld Dusseldorf rijden en die medewerker zou dan met zijn auto weer terugrijden naar de gereserveerde parkeerplaats. Op dat moment zaten ze erg krap in de auto, omdat er maar 3 personen in konden ivm bagage in de auto. Ondertussen op weg naar de parkeerplaats hebben wij een ernstig auto ongeluk gehad )gelukkig met z'n vijven er redelijk goed vanaf gekomen) en hebben netjes gemeld dat wij geen gebruik meer konden maken van de gereserveerde parkeerplaats, omdat onze auto totaal los was. Gevraagd of ze de kosten die wij hiervoor hadden gemaakt terug konden storten, (hiervoor allerlei bewijsmateriaal moeten aanvoeren) maar volgens hun zijn ze niet verplicht een terugbetaling uit te voeren en beroepen ze zich op hun voorwaarden dat je 24 uur van te voren de reservering moet annuleren, anders krijg je je geld niet terug. Er kon geen uitzondering hiervoor gemaakt worden zeiden ze. Ze zijn niet erg coulant hierin en ik vind uitzonderingen kunnen gemaakt worden. Dus ben niet blij met de gang van zaken over dit bedrijf.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Broekhuis,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Beste Broekhuis,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Het klopt inderdaad dat we uw boeking niet hebben geannuleerd en teruggestort. Annuleringen dienen tot 24 uur voor vertrek gedaan te worden. In dit geval had u een ongeluk gehad en wist u dit natuurlijk niet van tevoren, maar we moeten ons toch aan de annuleringsvoorwaarden houden. Uitzonderingen kunnen helaas niet gemaakt worden. De parking had immers wel op uw komst gerekend en personeel ingepland.
Voor dit soort zaken is er een reisverzekering om dergelijke kosten te dekken voor u. Ik raad u dan ook aan contact met hen op te nemen voor een claim.
Het verhaal over uw zoon die geen shuttlebus had op de heenweg komt mij niet bekend voor. Als u (of uw zoon) dit volledige verhaal met reserveringsnummer kan mailen naar info@vliegenenparkeren.nl dan kijken we hier graag naar.
Vliegen & Parkeren - Klantenservice