Vis

Verschrikkelijk.
We moesten meerdere malen bellen waar de auto bleef. Uiteindelijk kwam de auto na 1 uur. De tank was nagenoeg Leeg.
Wij (gezin met 3 kleine kinderen) waren moe en wilden...
Verschrikkelijk.
Wij (gezin met 3 kleine kinderen) waren moe en wilden alleen maar naar huis. PARKING SPACES DUS OF SEGPARKEN24H NOOIT WEER!!!!

Koen Engbers

Zeer slecht

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Koen,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. We hebben deze gelezen en even gekeken, maar hebben geen bericht van u ontvangen.
Zou u ons kunnen vertellen wat er gebeurd is door een...
Beste Koen,
Zou u ons kunnen vertellen wat er gebeurd is door een mail te sturen naar info@vliegenenparkeren.nl dan gaan we ons best doen om u verder te helpen.
Mocht u hier verder nog vragen of opmerkingen over hebben dan horen wij dit graag!
Vliegen en Parkeren

Goed, administratief obstakel werd soepel genomen.

Emile

Boeken was eenvoudig

Waardeloos. beter elders parkeren. parkeerplekken veel te klein. minstens 15 minuten wachten voor we werden opgehaald. lang rijden van vliegveld naar parkeerplekken

Hoogenboezem

Betaling is afgeschreven maar na ruim een uur nog geen bevestiging

Cees Amsterdam.

De boeking was erg gemakkelijk, en overzichtelijk.

Christiaan De Schepper

Ging vlot tot de betaling

Na 11 uur, nog steeds geen bevestiging ontvangen van de reservering. Onzeker of het gelukt is.