Reviews

9.1 / 10
288 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.3/10
Info over verloop order
8.9/10
Snelheid levering
8.6/10
Bestelgemak
9.1/10
Klantvriendelijkheid
9.3/10
Informatie op de website
8.7/10
Algemene indruk site
8.8/10

288 Reviews

Bontekoning

6/10

Goed

Sterke punten

Goede communicatie vooraf voor levering

Verbeterpunten of tips

Reageren als wij u melden als er kapotte tegels zijn aangekomen
Wij hadden gebroken tegels.
Hebben u dat gemeld maar is niet op gereageerd.
Dat is jammer.


Doet er niet toe

10/10

Uitstekend

Sterke punten

Duidelijke communicatie m.b.t levering

Verbeterpunten of tips

ik had graag meteen een bestel/betaalbevestiging ontvangen maar deze ontving ik pas 1of 2 dagen later.


van Hal

8/10

Goed

Sterke punten

berichtgeving

Verbeterpunten of tips

nee


N.Pool

10/10

Super, prima communicatie, goede adviezen, belofte 's volgens bestellingen komen ze na (echte friezen). Snelle levering en felibele afhaal mogelijkheden.

Sterke punten

Persoonlijke contact, vriendelijk te woord gestaan. Het geven van adviezen over materialen. korte levertijden.

Verbeterpunten of tips

Douwe Egberts koffie automaat in de winkel.


ik heb particulier besteld

1/10

Bestellen ging prima. toen ik ontevreden was over het geleverde en dat uitte via telefoon en e-mail sloeg de stemming om en ter het een grimmig wielles-nietes spelletje

Sterke punten

Ik kan niks positiefs zeggen over een bedrijf dat misleidende foto's plaatst en verontwaardigd reageert als ze daarop aangesproken worden.

Verbeterpunten of tips

De tegel die ik besteld heb werd op de site aangeprezen als 'authentiek'. Het bleek een print van een oude tegel te zijn (een print van iets is per definitie niet authentiek). Toen ik daarover mijn... De tegel die ik besteld heb werd op de site aangeprezen als 'authentiek'. Het bleek een print van een oude tegel te zijn (een print van iets is per definitie niet authentiek). Toen ik daarover mijn teleurstelling uitte werd ik toegesproken op een uiterst onsympathiek 'ach-mevrouwtje-wat-weet-u-ervan' toontje.

Reactie Vlagsma Tegelwalhalla:

We vinden het erg jammer dat u ons niet de kans hebt gegeven om een toelichting te geven, maar direct na uw klacht de verbinding heeft verbroken. Als u om welke reden dan ook ontevreden bent over uw... We vinden het erg jammer dat u ons niet de kans hebt gegeven om een toelichting te geven, maar direct na uw klacht de verbinding heeft verbroken. Als u om welke reden dan ook ontevreden bent over uw bestelling heeft u uiteraard het recht om de order te retourneren. Wij vinden dat we geen misleidende foto's of teksten hebben geplaatst op onze site. Onze tegels zijn keramisch (absoluut niet poreus), onderhoudsvrij en de patronen zijn authentiek. We betreuren het dat u ons daarin niet vertrouwt.


Heemskerk

8/10

Prima, maar alleen info mis ik , wat voor onderhoud gepleegd moet worden op mijn bestelde tegel .Bijv in oliën ( Vives Laverton Turgis Octogone )ter bescherming buiten??
Voor de rest tevreden...
Prima, maar alleen info mis ik , wat voor onderhoud gepleegd moet worden op mijn bestelde tegel .Bijv in oliën ( Vives Laverton Turgis Octogone )ter bescherming buiten??
Voor de rest tevreden hoor....

Sterke punten

snelle levering

Verbeterpunten of tips

Bijlage erbij voor eventuele onderhoud tbc de tegels


San

10/10

Heel erg prettig en vriendelijk

Sterke punten

Fijne communicatie, snelle levering en persoonlijke aandacht.

Verbeterpunten of tips

Die heb ik niet.


R. de Boer

10/10

Goed

Sterke punten

Snel en volgens afspraak

Verbeterpunten of tips

geen


Ingeborg

10/10

Scherpe prijzen en een top service

Sterke punten

Ook als ze niet zelf de tegel hebben in de winkel of op de site weten ze hem voor een goede prijs te leveren

Verbeterpunten of tips

de persoonlijke service komt onvoldoende tot zijn recht op de site


Elsinga

10/10

Uitstekend

Sterke punten

Duidelijke communicatie

Verbeterpunten of tips

Geen