Algemene indruk site

Voskuil

Duidelijke site, snel antwoord op vragen

Goede duidelijke site

Heel overzichtelijk en snel

Heldere communicatie zowel via de mail als telefonisch

Ruime keuze, prettige website, makkelijk bestellen en betalen. Ook de nabestelling telefonisch goed geregeld.

Veel variëteiten, in verschillende prijsklassen. Bestellen en betalen gaat soepel. Ook telefonisch goed contact te krijgen. Bezorger komt de afspraken goed na.

Website was niet altijd goed bereikbaar, onduidelijk wat daar de oorzaak van was.

Top!

Telefonische ondersteuning bij de website is top! Ik kreeg gelijk de informatie die ik nodig had om mijn bestelling te plaatsen

Art. nrs of namen vermelden bij de foto's op de site

Goed. Aanbevelingswaardig

Sanne

Prima, site is gemakkelijk te bedienen.

Uitgebreide informatie bij de tegels is erg prettig (voegbreedte etc).

Met meer foto's van de tegels in verschillende omgevingen en een foto van een losse tegel achter een witte achtergrond oid is het gemakkelijker om een beeld te krijgen van de kleuren van de tegels, dit zou ze keuze tussen verschillende kleuren sterk vergemakkelijken.

Heel goed.

Snel gebeld worden, nadat we de order hadden geplaatst. Snelle levering.

afspraken mbt levering duidelijk en goed nagekomen

Jan Kok

Makkelijk en snel

duidelijke omschrijving, telefonische vraag snel beantwoord

Toevoegen aantal tegels in een verpakking zou makkelijk zijn

De bezorgtijd in de mail (11.00-13.00 u.) stemde niet helemaal overeen met de sms van de transporteur (10.00-12.00u.). Ik kon gelukkig op tijd thuis zijn toen ik de sms las, maar het was wel even spannendof ik het zou redden.

Reactie Vlagsma Tegelwalhalla:

Bedankt voor uw opmerkingen, wij zullen dit afstemmen met onze transporteur. Het komt inderdaad wel eens voor dat er door omstandigheden (druk verkeer, vertraging bij andere klanten) afgeweken wordt van de oorspronkelijke bezorgtijd.