Frank van der Linden

Die is tot nu toe alleen maar goed.

Pluspunten

Jullie hebben een makkelijke en goed begrijpbare Internet-site. Daarnaast gaat een bestelling heel gemakkelijk en snel en wordt ook netjes op tijd bezorgd. Omdat alles zo goed gaat bij jullie hoefde... Jullie hebben een makkelijke en goed begrijpbare Internet-site. Daarnaast gaat een bestelling heel gemakkelijk en snel en wordt ook netjes op tijd bezorgd. Omdat alles zo goed gaat bij jullie hoefde ik ook niets te vragen. Maar ik was wel verbaasd dat jullie product beter en krachtiger is dan bij andere internet winkels en natuurlijk kost het dan wat meer maar dat heb ik er wel voor over. Jullie doen het m.i. in alle opzichten heel goed. Ga zo door, met vriendelijke groet, Frank van der Linden.

Theo Kattenbelt

Snelle levering en goede verpakking van het product

Pluspunten

Snelle levering en goed product

de vries

Snelle levering en goede prijs

Pluspunten

Snelle levering en goede prijs

Jeanette

Duidelijke beschrijving van de producten op de site. Pakketje keurig op tijd en netjes verpakt ontvangen. Fijne klantenservice!!

Pluspunten

Fijne klantenservice, zij geven je antwoord op al je vragen!!

Particulier

Heel goed

Pluspunten

Communicatie is top.producten ook al vaker producten van hun gehad.Nooit problemen. Ga zo dooršŸ˜

Tjikkie

Super!

Pluspunten

Altijd snelle bezorging en gemakkelijk door de brievenbus.

Meranda Thijs

Snel geleverd, hopelijk doet het product wat er wordt beloofd

Pluspunten

Ik wordt goed op de hoogte gehouden met tips via mail.

Anneke

Prima was ook snel binnen

Pluspunten

Makkelijk

Nog geen oordeel

Pluspunten

Nog geen oordeel.

Monica van Asperen

Probeer glucosamine voor mijn kat, tot op heden, 4 dagen bezig, bevalt goed, hoop dat het effect heeft.

Pluspunten

Gemakkelijk te bestellen en snel in huis, binnen paar dagen.