Roelevink

Snelle levering, goed product en prima prijs.

Pluspunten

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Adri Brenders

Top

Pluspunten

Snel gebracht

Jowan

Wat zal ik ervan zeggen? Duidelijke site, vlotte levering, bestelling goed verpakt, wat wil ik nog meer?

Pluspunten

OPVALLEND sterke punten? Nou nee. Het was gewoon goed, mag dat ook?

Carla

Heel erg fijn om bij jullie wat te bestellen, volgende dag al in huis en past mooi in de brievenbus.

Pluspunten

Hoef er niet voor thuis te blijven!

Nadja

Goed alleen met het leveren ging wat fout

Pluspunten

Goed spul

van Beek

Het bestellen ging prima maar toen ik vroeg of ik het terug kon sturen omdat onze hond onverwacht medicijnen kreeg hoor ik niets meer van jullie. jammer

Pluspunten

snelle bestelling

Peter

Pluspunten

Brievenbus zending is een pluspunt

Jessurun

Bijna alles verlopen zoals beloofd. De €2,50 korting werd niet gegeven. De toegezonden code werd niet geaccepteerd.

Pluspunten

Verzending pakket zoals beloofd

Tineke Oosterlee

Prima en snelle afhandeling van de bestelling, maar ik vind het teleurstellend dat de verpakking van de Astaxanthin capsules in een veel te grote plastic verpakking zitten. Ik bestelde 3 x 240... Prima en snelle afhandeling van de bestelling, maar ik vind het teleurstellend dat de verpakking van de Astaxanthin capsules in een veel te grote plastic verpakking zitten. Ik bestelde 3 x 240 capsules en kreeg die geleverd in 6 plastic doosjes met 120 stuks.
Die doosjes zijn voor hooguit een derde gevuld. Graag de verpakking met meer capsules vullen (dus 3x 240 sturen) óf de doosjes beter aanpassen aan de hoeveelheid. Dit in het kader van de duurzaamheid.

Pluspunten

Snelle levering.

klaas schaatsbergen

Eenvoudig bestellen

Pluspunten

snel geleverd