H.P. Krebbers

De reservering heeft nooit plaatsgevonden en de medewerker in kwestie kende mijn reservering niet. Dus het is geen no show maar geen service. Ik heb mijn geld terug gevraagd, maar ze zien het als... De reservering heeft nooit plaatsgevonden en de medewerker in kwestie kende mijn reservering niet. Dus het is geen no show maar geen service. Ik heb mijn geld terug gevraagd, maar ze zien het als een no show. Heel apart dat je als bedrijf geen dienst verleent ook maar geen geld hoeft terug te geven.

Geen sterke punten

Reactie VIP-Parking.com:

Dank u voor uw bericht. Jammer dat uw ervaring met ons niet naar tevredenheid is verlopen. U had een reservering bij ons. U bent niet verschenen en ook niet tijdig geannuleerd. Later op de dag... Dank u voor uw bericht. Jammer dat uw ervaring met ons niet naar tevredenheid is verlopen. U had een reservering bij ons. U bent niet verschenen en ook niet tijdig geannuleerd. Later op de dag hebben wij een bericht van u ontvangen, dat uw afspraak niet doorging of wij het geld wilde terugstorten. Conform onze Algemene voorwaarden: No-show: indien de klant de boeking niet heeft geannuleerd, na de overeengekomen vertrektijd, maar niet verschijnt zijn wij gerechtigd om het gehele bedrag in rekening te brengen.
Wij hebben op uw komst gerekend en personeel ingezet.

Kenneth De Pooter

Wat een makkelijke manier van parkeren!

Super service

Top

Op tijd

Marjan

Superfijne service!

Komen afspraken na en communiceren fijn en accuraat.

Justyna Kooijmans

Uitstekend

communicatie, snel schakelen, vriendelijkheid, betrouwbaarheid

Loos-Steegmans

Top ervaring

Duidelijk, alles zoals afgesproken en zeer punctueel aanwezig.