Ess

Super top en snel geregeld

Serieuze mensen

Sietze Oosterhaven

Eerste ervaring was direct goed

Goed op tijd geholpen

Hannah Amour

Perfect

Snelle service. Meedenkend in oplossingen en in handelingen.

Jelte

Slechte Service en behandeling bij aflevering van de auto. We hebben meer dan een uur op de auto moeten wachten. Hij was zoek???? Onbeleefd behandeld!! Na een klacht werd na 14 dgn wel excuses... Slechte Service en behandeling bij aflevering van de auto. We hebben meer dan een uur op de auto moeten wachten. Hij was zoek???? Onbeleefd behandeld!! Na een klacht werd na 14 dgn wel excuses aangeboden. Kreeg de auto terug zonder mij te legitimeren. Kreeg ook nog eens een formulier van een ander voertuig?? Dit heeft niets met Valet parking te maken

Geen. Nooit meer VIP-Parking

Reactie VIP-Parking.com:

Dank u voor uw bericht. Jammer dat uw ervaring met ons niet naar tevredenheid is verlopen. Op 18 november om 17:20 heeft u een klacht ingediend. Op 19 november om 9:25 heeft u een bericht van ons... Dank u voor uw bericht. Jammer dat uw ervaring met ons niet naar tevredenheid is verlopen. Op 18 november om 17:20 heeft u een klacht ingediend. Op 19 november om 9:25 heeft u een bericht van ons gekregen dat het onacceptabel is, dat u zolang moest wachten dat wij gingen uitzoeken wat er aan de hand was. Een aantal dagen laten heeft u een bericht van ons ontvangen met uitleg en een compensatie. Uw stond overdekt geparkeerd en dat stond niet op de parkeerticket en het was spitsuur. Onze chauffeur had gelijk zijn excuses aangeboden. Nogmaals onze oprechte excuses.

Marttin

Tevreden over het geheel. Echter heb ik er wel een paar keer achteraan moeten bellen. 1) om mijn auto af te sluiten., stond open geparkeerd 2) auto stond ineens buiten geparkeerd terwijl ik extra... Tevreden over het geheel. Echter heb ik er wel een paar keer achteraan moeten bellen. 1) om mijn auto af te sluiten., stond open geparkeerd 2) auto stond ineens buiten geparkeerd terwijl ik extra had betaalt voor binnen parkeren. 3) zag ik bij ophalen van mijn auto een erg hoog gemiddeld brandstof verbruik 10,8 Ltr/100km, terwijl normaal het verbruik rond de 5ltr zit. Wat voor mij aanduid dat er stevig meer doorgereden is ( met koude motor ook nog )

Auto Brengen en weer ophalen is perfect verlopen

Reactie VIP-Parking.com:

Hartelijk danken voor uw feedback, het houdt ons scherp. Wij hebben mail communicatie gehad. Onze oprechte excuses.

J. J. Brandsma

Snelle en correcte behandeling.

Vriendelijke medewerkers

Brandriet investment b.v

Prima ontvangst en aflevering van auto

Prima op tijd

Nolweg 32

De mijnheer die de auto in ontvangst nam en ook weer afgaf na terugkomst, was na vele eerdere negatieve ervaringen met jullie bedrijf, nu een verademing; op tijd, correct en vriendelijk.

zie bovenstaand

Ron de Graaf

Alles op tijd,heel aardig personeel kortom prima service. Toppers.

Vriendelijkheid

Kirsten Vegt

Prima service. Alles volgens afspraak

Het afgeven van de auto bij aankomst