Bestel regelmatig bij dit bedrijf. Nooit problemen gehad en als er een keer iets is, dan lossen ze het zo snel mogelijk op.

Super tof. Had een akoestisch probleem, kwamen 2 dames langs om alles te bekijken en te adviseren.
Zelf wat stylingsadvies gekregen.
We hadden kennelijk een groot probleem dus moesten...
Zelf wat stylingsadvies gekregen.
We hadden kennelijk een groot probleem dus moesten veel akoestisch producten gaan aanschaffen.
Was kostbaar maar zeker de moeite waard!

Bammer W

Jammer dat ik geen smileys kan gebruiken dus bij deze – duim omhoog. Leuke medewerkers handige producten.

Ik wilde een nieuwe bureau, maar had niet nagedacht over mijn bureaustoel.
Ik heb namelijk last van m’n rug.
De dame attendeerde mij erop en heb nu een stoel aangeschaft en bureau en...
Ik wilde een nieuwe bureau, maar had niet nagedacht over mijn bureaustoel.
Ik heb namelijk last van m’n rug.
De dame attendeerde mij erop en heb nu een stoel aangeschaft en bureau en klachten zijn echt vermindert.

GJ

Ik moet een zit-sta bureau hebben maar zag door de bomen het bos niet meer. Gebeld, advies gevraagd en het top geholpen. Het was fijn dat ik de aandacht kreeg in plaats van hun omzet.

Ik was boos. Gebeld. Order was niet compleet. Mevrouw aardig, kon niet meteen oplossen maar wel missende producten opnieuw sturen. Na week kon ik product pas gebruiken. Mevrouw belde nog een keer om... Ik was boos. Gebeld. Order was niet compleet. Mevrouw aardig, kon niet meteen oplossen maar wel missende producten opnieuw sturen. Na week kon ik product pas gebruiken. Mevrouw belde nog een keer om na te gaan of alles goed was en zei sorry voor alles. Fijn en goed. Ga nog een keer bestellen binnenkort.

Fred M

Ik vind de levervoorwaarde wat jammer. Inmiddels snap ik dat het b2b leveringsvoorwaarde zijn, (had gebeld en werd me netjes uitgelegd) maar toch zou ik dat anders zien, dus bij deze de tip!

Herman Ulrich

We hadden een prachtig nieuw kantoor, met akoestische scheidingswanden ingericht door een andere partij. Echter bleven we overlast van elkaar ervaren, alsof de wanden niet werkte. Via-Direct gebeld,... We hadden een prachtig nieuw kantoor, met akoestische scheidingswanden ingericht door een andere partij. Echter bleven we overlast van elkaar ervaren, alsof de wanden niet werkte. Via-Direct gebeld, kwamen langs en hebben ons goed geadviseerd. Achteraf gezien had ik liever dat zij ons kantoor hadden ingericht. Complimenten aan de medewerkers.

Annies

Zeer goede service. Online heb ik een keuken besteld maar had de verkeerde kleur gekozen. Een mannelijk medewerker, helaas de naam vergeten, heeft kunnen regelen dat ik nieuwe deuren geleverd kreeg.... Zeer goede service. Online heb ik een keuken besteld maar had de verkeerde kleur gekozen. Een mannelijk medewerker, helaas de naam vergeten, heeft kunnen regelen dat ik nieuwe deuren geleverd kreeg. Uiteraard kreeg ik ze niet gratis maar ik was super blij met de moeite die hij voor mij deed.

Ondanks dat de bestelling later binnen kwam dan verwacht. Wel tevreden over de gang van zaken.