p.s.

Probeer steeds inlogen maar krijg elk keer nieuw wachtwoord aanmaken maar krijg elke keer wachtwoord niet goed

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Het is bij Verzekering.nl niet mogelijk om in te loggen. Uw klacht heeft hoogstwaarschijnlijk betrekking op een ander bedrijf of een verzekeraar. Hierdoor heeft uw review momenteel geen directe relatie met onze diensten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw recensie op onze website te heroverwegen en indien nodig aan te passen.

Remco

Het vergelijken ging erg snel en makkelijk. 100% aanrader!

Reactie Verzekering.nl:

Hier worden we blij van, bedankt Remco!

Laurens

Afsluiten en vergelijken ging erg soepel. Vind dit ook een makkelijke werkwijze om een verzekering te vinden.

Bedankt Laurens!

Sabine

Het is duidelijk en overzichtelijk en makkelijk om een verzekering mee af te sluiten

Goed om te horen Sabine!

Bart

Handig om zorgverzekering te vergelijken

Ben

Ik ben op zoek naar een vouwwagenverzekering, kom op de pagina vouwwagenverzekering en daar wordt verwezen naar verzekering.nl echter daar ben je al, oftewel je komt dus niet verder.

Reactie Verzekering.nl:

Bedankt voor je feedback! Er was een technisch probleem op deze pagina waardoor je inderdaad niet verder kwam. Wij hebben de pagina hersteld waardoor het nu wel goed werkt.

Rens

Zeer slecht , kan nergens vinden waar ik ben verzekerd ben, en op mijn mail word niet gereageerd

Geachte heer Clijnk,
Vervelend dat u deze ervaring met ons heeft ondanks eerder contact. Mochten er nog vragen zijn, zijn we te bereiken via info@verzekering.nl.
Groet,
Team...
Geachte heer Clijnk,
Groet,
Team Verzekering.nl

Van Duijvenbode

Alles is keurig opgelost

Bas

Na even op zoek geweest naar een goede verzekering voor mijn auto, kreeg ik een helder overzicht waar ik uit kon kiezen. En met goede prijzen.

Nick

Super fijne ervaring met verzekering.nl, top geregeld!