den Hartog

Peter heeft in ons nieuwe kantoorpand in Maarssen uitstekend werk geleverd. Zo af en toe hebben we nog eens wat klussen en die worden snel opgepakt en prima opgeleverd.

BetterBagels

Enkele malen een vervelende storing gehad die ons bedrijfsproces stil legde. Verkade Totaal Techniek stond telkens voor ons klaar, dacht mee en loste onze problemen slagvaardig en professioneel op.

Cheryl

Hele aardige mensen. Verstaan in hun vak. Nemen de tijd om goed werk af te leveren. Super blij mee.

Steef

Mooie vent!
Mooie vent!
Peter met zijn mannen geregeld over de vloer gehad in ons bedrijf, altijd een oplossing en de tijd nemen om die te zoeken. Helaas zit ik nu aan de andere kant van het land, anders zou ik ze nog steeds bellen! Daghoor

Peter

Peter zaterdagavond gebeld vanwege stroomstoring. Peter is dezelfde avond nog langsgekomen en heeft een paar noodverbanden geplakt (de koelkast en TV doen het weer) en komt het volgende week... Peter zaterdagavond gebeld vanwege stroomstoring. Peter is dezelfde avond nog langsgekomen en heeft een paar noodverbanden geplakt (de koelkast en TV doen het weer) en komt het volgende week structureel herstellen. Superservice!

M. Porschen

Ik had m’n vraag nog niet gesteld of het was al geregeld. Snelle service, meedenkend en vakwerk zoals altijd!

Spierenburg

Verkade heeft ons gehele huis voorzien van nieuwe bedrading, aansluitingen en groepenkast. Naast een prima prijs een hele fijne samenwerking en top uitgevoerd!
Ook reageerden zij supersnel...
Ook reageerden zij supersnel wanneer er "even iets snel tussendoor" moest. Top!

Roland

In het verleden heb ik verkade totaal techniek voor meerdere projecten gebruikt en is de samenwerking altijd super! Eerlijke offertes, transparant en flexibel. Erg fijne partij om mee samen te... In het verleden heb ik verkade totaal techniek voor meerdere projecten gebruikt en is de samenwerking altijd super! Eerlijke offertes, transparant en flexibel. Erg fijne partij om mee samen te werken en zal dit in de toekomst ook nog blijven doen. Ga alsjeblieft zo door zoals jullie nu doen💪

Mike

Fijn bedrijf! Prettige samenwerking.

Ben Warmenhoven

Flexibel en meedenkend bedrijf. Prettig in omgang en zorgen voor een snelle en passende oplossing.