Sewkaransing

Het bedrijf Verkade Totaal Techniek heeft bij ons de meterkast vervangen en fase 2 aangesloten voor onze inductie kookplaat.

Tops:
Super vriendelijk personeel.
Werken netjes en...

Tops:
Super vriendelijk personeel.
Werken netjes en opgeruimd.
Goede prijs, voor de kwaliteit die is geleverd.
Kortom Verkade Totaal Techniek is een aanrader!

Groetjes Fam. Sewkaransing uit Leiderdorp.

Sandra

Snelle reactie op mijn vraag, en na akkoord gegeven te hebben op wat wij wilde, zijn ze snel met monteren en installeren.
Werken zeer netjes, als ze weg zijn is alles netjes opgeruimd of er...
Werken zeer netjes, als ze weg zijn is alles netjes opgeruimd of er niet geklust is.
Echt een aanrader

MasterGroup

Vakwerk met snelle respons, service en duidelijke communicatie. Zoals iedereen het zou willen, maar (bijna) nergens meer krijgt, dus wel bij/met Verkade!

Ibis Hotel Leiden

Ik huur Verkade Totaal Techniek bedrijfsmatig in, en niet als particulier.
Ik huur Verkade Totaal Techniek bedrijfsmatig in, en niet als particulier.
Peter en zijn collega's zijn vrolijke beleefde mensen, hebben duidelijk kennis van zaken. Staan altijd klaar bij calamiteiten en/of vragen, werken secuur/netjes en laten geen rommel slingeren. Geven altijd nét dat ene extra tijdens de werkzaamheden.

Offertes altijd keurig gespecificeerd en duidelijk. Niks geen negatieve ervaringen met hun gehad.

Carel van der Meer

Deskundig, persoonlijk en snel

Fam de vries

Ook voor de kleine klussen, geen probleem snel en vakkundig gedaan👍

EGJ

Staan direct voor je klaar. Aangenaam bedrijf om mee samen te werken. Top.

Edwin stadegaard

Bij uitval elektra is een snelle respons en daarna ook nog een snelle afhandeling zeer gewenst. Dat is zeer naar tevredenheid gelukt. Dank aan Peter. Maar ja, geen elektra is ook geen koffie... Bij uitval elektra is een snelle respons en daarna ook nog een snelle afhandeling zeer gewenst. Dat is zeer naar tevredenheid gelukt. Dank aan Peter. Maar ja, geen elektra is ook geen koffie aanbieden maar dat houdt Peter voor een evt volgende keer tegoed.

Fam. Vlugman

Zeer kundige en vriendelijke vakmensen. Denken goed met de klant mee om tot een goede oplossing en/of verbetering te komen. Kortom een zeer positieve ervaring en tevreden met onze nieuwe... Zeer kundige en vriendelijke vakmensen. Denken goed met de klant mee om tot een goede oplossing en/of verbetering te komen. Kortom een zeer positieve ervaring en tevreden met onze nieuwe groepenkast. Wij zullen zeker opnieuw contact opnemen voor toekomstige projecten.

Ruud Lagas MB

Ze maken mooi werk en proberen altijd snel te reageren, wat ook vaak lukt. En meedenken over oplossingen, heel fijn.