Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Dhr. jos sengers

Bestelling geplaatst in het weekend en op afgesproken dag netjes geleverd

Dhr. Lisette Elskamp-van Voorthuizen

Verrassend positief. Eerst duurde de levering langer dan verwacht, baalde omdat ik eerst bij ander bedrijf ook al bijna 2 weken moest wachten op een bestelling en die geannuleerd had. Na 3 dagen... Verrassend positief. Eerst duurde de levering langer dan verwacht, baalde omdat ik eerst bij ander bedrijf ook al bijna 2 weken moest wachten op een bestelling en die geannuleerd had. Na 3 dagen contact gezocht: oorzaak lag bij leverancier en er is perfect op gereageerd door een vervangend product aan te bieden dat eigenlijk nog duurder was ook. Perfect oplossing van een probleem waar ze eigenlijk niets aan konden doen. Fijn een bedrijf dat nog zn best lijkt te doen voor hun klanten

Lossen probleem op en denken actief mee met klant

Als product niet op voorraad is op site vermelden en evt verwijzen naar vergelijkbaar product. In mijn geval voor witten van kas kon dat prima

Mevr. Tineke van Manen

Goed en snel geleverd en niet duur

Zie hierboven

Zie hierboven

Dhr. Hub Knoren

Goed geleverd

juiste produkt en verzorgd geleverd

Dhr. h timmer

Snel geleverd keurig verpakt erg tevreden een aanrader

snelle service

Dhr. Knaepen Johan

Correcte levering

levering zoals afgesproken

Piet

Helaas was het verfblik flink gedeukt. Volgens de klantenservice geen probleem voor kwaliteit van de lak of het bewaren daarvan. In de winkel had ik het blik laten staan en voor een blik zonder... Helaas was het verfblik flink gedeukt. Volgens de klantenservice geen probleem voor kwaliteit van de lak of het bewaren daarvan. In de winkel had ik het blik laten staan en voor een blik zonder schade gekozen. Ik vind het wat slordig ingedeukte blikken te verkopen. Niet echt tevreden hiermee. Wel een snelle reactie van de klantenservice

Snelle reactie

Geen gedeukte verf likken toesturen

Mevr. Ineke Snabel-Ellens

Online doet dit bedrijf wat ze beloven

Keurig op tijd geleverd.

Mevr. Debora Van der Veen

Digitaal besteld en al heel snel in huis

N.v.t.