Veneta

Kwaliteit

Inge

Adviseur Twan kwam bij ons aan huis en dacht echt mee. De afspraak voor het inmeten was snel gemaakt. Hij kwam langs met allerlei stalen en we hebben meteen een bestelling geplaatst voor het hele... Adviseur Twan kwam bij ons aan huis en dacht echt mee. De afspraak voor het inmeten was snel gemaakt. Hij kwam langs met allerlei stalen en we hebben meteen een bestelling geplaatst voor het hele huis. Het enige nadeel vond ik dat de levering in 7x gebeurde. Soms leverde ze alleen een rail en dan de volgende dag weer een gordijn voor 1 kamer enzovoorts.. Wij hadden het voordeel dat we op de zaak van mijn vriend konden laten leveren, maar anders moet je dus echt 7x thuis zijn. En je krijgt 's nachts om 2:00 uur pas te horen dat ze direct de volgende dag al leveren. Ik ben flexibel in mijn werk dus als ze opeens wel aan ons huisadres stonden kon ik thuis werken, maar dat was wel echt een gedoe. Verder is het allemaal top!

Opvallende sterke punten:

Irritant dat dit een verplicht vak is @feedback company, zie hierboven

Hooimeijer

Mooi resultaat

X

Hannie varosy eisma

Was prima. Wat moeilijkheden met het precies horizontaal hangen van de blinde als je t ophaalt of naar beneden doet

Mooie kleur en sfeer

Merel

Fantastisch!

Opvallende sterke punten:

Zeer goede communicatie, erg professioneel.

Manon

Goede ervaring! Deskundig advies en gordijnen zijn direct aangemeten tijdens een afspraak thuis. We zijn er heel blij mee.

Opvallende sterke punten:

(gratis) persoonlijk advies en inmeten aan huis

Jesse

Goede ervaring met veel persoonlijke aandacht. Erg fijn en de adviseur nam de tijd.

De persoonlijke aandacht

Veneta.com

Ben geholpen door Dick van der Pol, wat een topper.Hij denkt met je mee en neemt de tijd, geeft goed advies. Ter plaatse word er een offerte gemaakt, dus je weet meteen waar je aan toe bent.

Heel goede service

Munnik

Opvallende sterke punten:

Mooie gordijnen alleen hadden wij een mooie zoom verwacht aan de onderkant maar het was alleen afgestikt dat was wat minder.

Nadia

Hele fijne man aan de deur geweest Tim Riekwel, heeft mij goed geholpen de juiste keuze te maken want ik was nog een beetje zoekend. Ik ben zeer tevreden met mijn raam decoraties, mijn huisje is nu... Hele fijne man aan de deur geweest Tim Riekwel, heeft mij goed geholpen de juiste keuze te maken want ik was nog een beetje zoekend. Ik ben zeer tevreden met mijn raam decoraties, mijn huisje is nu echt een thuis geworden. Iedereen die bij mij over de vloer komt zegt oh ik wil ook! Gelukkig heb ik genoeg visite kaartjes gekregen om deze uit te delen.

Professioneel klantvriendelijk

Misha Kuijvenhoven

De adviseur was zeer vriendelijk en dacht met ons mee. echter wist hij van het feit dat ik ook een hordeur wilde plaatsen en houten jaloezieën met band. hier had hij net wat scherper op mogen zijn... De adviseur was zeer vriendelijk en dacht met ons mee. echter wist hij van het feit dat ik ook een hordeur wilde plaatsen en houten jaloezieën met band. hier had hij net wat scherper op mogen zijn met het feit dat als je de jaloezie omhoog doet de band dus ook opruld.
geluk bij een ongeluk had ik net genoeg ruimte om het uit elkaar te hangen.

verder zeer tevreden over de geleverde producten. en zou het ook zeker aanbevelen aan andere personen.

snelle levering en kwaliteit