Zwembadenwebshop.nl

AL 2x besteld en een super service!

Toen bleek dat de eerste zending niet paste, kwam er een medewerker omruilen, omdat deze toch in de buurt was.
De tweede zending ook snel in huis! Super service!

Allard

snel geleverd, leuk assortiment, behulpzaam, denken mee en geven eerlijk advies.

TLR

Wij zijn tevreden over de kwaliteit van deze schoenen en de zeer goede service van jullie.

Snelheid/vriendelijkheid

P.R. Verhey

Prima bedrijf. Goede service. Goede schoenen.

Ik ben zeer tevreden over deze firma die goede begeleiding en goede en snelle service verleent!
Over de werkschoenen ben ik ook dik tevreden.

Dit bedrijf is een aanrader!

Zeer goede service

Jammer dat je de schoenen niet op voorhand kan passen, maar ze zaten perfect. De levering verliep zeer snel en vlot. Ook fijn dat je gewoon met bancontact kan betalen en het niet perse met... Jammer dat je de schoenen niet op voorhand kan passen, maar ze zaten perfect. De levering verliep zeer snel en vlot. Ook fijn dat je gewoon met bancontact kan betalen en het niet perse met kredietkaart moet.

Goed (is pas de 1e keer)

Duidelijke site.

Goede ervaring snelle levering.

Goed en snel geleverd

mooie site

Viavia gehoord

Dineke Krop

Snelle levering. Had via Email contact en vroeg om advies en kreeg die ook. Uitstekend geholpen. Jammer dat ze geen winkel hebben waar je zelf kan passen, want het is afwachten of het goed is. In... Snelle levering. Had via Email contact en vroeg om advies en kreeg die ook. Uitstekend geholpen. Jammer dat ze geen winkel hebben waar je zelf kan passen, want het is afwachten of het goed is. In mijn geval kan ik zeggen dat ik tevreden ben.

Snel in alles, zeer duidlijke informatie.