Goed alleen jammer dat je geen bevestigingsmail krijgt van wat je besteld hebt en geen factuur daar moet ik nu extra voor gaan mailen om het te kunnen declareren op mijn werk

snelle verzending en de schoenen kopen geweldih

Erg snelle levering en retourneren wordt heel snel afgehandeld door dit bedrijf.

Redelijke prijzen tegen goede kwaliteit

Van veen

Ik bestelde de schoenen en had ze de volgende dag al in huis

A v a

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam voor de juiste werkschoenen te vinden

De goede werkschoenen te leveren die helemaal goed zitten aan je voeten
En er geen punt van maakt als er een paar niet past gewoon andere opsturen zonder moeilijk te doen

Mizori

Snelle service, komen hun afspraken na maar de schoenen waren wel iets duurder dan op een andere website en ik draag ze nu al een week maar heb alleen maar zere voeten door gekregen wat wel jammer... Snelle service, komen hun afspraken na maar de schoenen waren wel iets duurder dan op een andere website en ik draag ze nu al een week maar heb alleen maar zere voeten door gekregen wat wel jammer is. Want voor zo'n prijs moeten ze ook wel lekker zitten vind ik.

De schoenen die ik besteld heb waren duurder dan op andere websites zoals bijvoorbeeld Bol.com

Goede service, alleen 5, Nog iets voor verzendkosten goede duidelijke website.

Duidelijke website
Betaling ging ook goed.
Service

Reactie HPS Werkschoenen:

Omdat wij met hele kleine marges werken, zijn wij genoodzaakt om de werkelijke verzendkosten
door te berekenen aan de klant.

Heel goed. Alles was duidelijk, en werd na bestelling de volgende dag geleverd.

ze houden je goed op de hoogte van alle stappen die doorlopen worden.

Goedgeregeld

Afspraakhouden