Simon Vlaar

Klasse

Informatie en kennis producten

arie schreuders

Goed voor de eerste keer !!!.Graag tussen bv 100 gram en 1 kilo ( is voordeliger) graag 1 pond kunnen bestellen met een tussenprijs

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Uitgebreide productinformatie bv zoethout zonder zout..Biologische producten en snelle levering

Madan Chedoe

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Makkelijk contact en goed geholpen

Mevr Anita Kaiser

Het bestellen, het betalen en zoeken naar producten heb ik als heel prettig ervaren. Ik had geen twijfels. Alles is duidelijk en goed te vinden.

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

De website is fijn qua lettertype. En je wordt goed op de hoogte gehouden.

R. Hasselman

Vlotte levering

Lonneke Kluter

Super

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Topkwaliteit, netjes verpakt, snelle levertijd

Nvt

👍

Komt na wat het beloofd

Yvette Vervaet

Ik kan het niet ervaren ,want ik wacht nog altijd op het pakket ,vertraging. Zeggen ze Van DHL ,IK KAN TOCH van 8u tot 18u thuis wachten ,het is al een week en het pakket komt niet .!!!!!!!!!

Niet het vervoer .

Reactie Vehgroshop.nl:

Beste Yvette Vervaet,
Bedankt voor de review. We waarderen het altijd als klanten de tijd nemen om een review achter te laten. Helaas geeft u aan niet tevreden te zijn over de bezorging.
We...
Beste Yvette Vervaet,
We hebben contact opgenomen met DHL om duidelijkheid te krijgen over uw zending. Ze hebben het helaas niet kunnen bezorgen en daarbij geven ze aan dat er inderdaad niemand aanwezig was.
We hebben contact met u opgenomen en na goed overleg, zijn we tot de conclusie gekomen dat we het pakket in dit geval beter naar een DHL servicepunt kunnen versturen. Dit hebben we vervolgens voor u gedaan en nu is alles gelukkig wel goed verlopen!
Team VehGro

Maarten

Duidelijke site. Let wel op: DHL zet het pakket gewoon met deze hitte op de stoep als je niet thuis bent. Alle cacao pasta gesmolten.

Reactie Vehgroshop.nl:

Beste Maarten,
We hebben...
Beste Maarten,
We hebben contact opgenomen met DHL en hiervoor ook een klacht ingediend voor deze zending. Daarnaast hebben we contact met u opgenomen en zijn we tot een oplossing gekomen!
U kunt altijd contact met ons opnemen en dan staan wij open om u verder te helpen.
Team VehGro

Bakkerij Muntinga

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

eerste levering is snel en correct gedaan