Ik Heel Mij

Zeer fijne groot en kleinhandel

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Klantcontact, snelle service en goedkope (bulk) producten.

Nate

Bestelling te laat geleverd, geen communicatie niks

niet.

Reactie Vehgroshop.nl:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. We waarderen het altijd als klanten de tijd nemen om een review over ons te schrijven. Helaas geeft u aan niet tevreden te zijn, omdat de bestelling te laat geleverd was.
We hebben uw bestelling meteen na binnenkomst zo snel mogelijk verstuurd, dus we hebben contact opgenomen met de leveringsdienst van uw bestelling. Die gaven inderdaad aan dat ze het wel bezorgd hadden, maar dat het helaas bij de buren was bezorgd en dat dit een fout was van de chauffeur.
U kunt altijd contact opnemen met ons en dan kunnen wij u verder helpen om ervoor te zorgen dat een levering zo snel mogelijk bezorgd gaat worden.
Met vriendelijke Groet,
Team VehGro

Ave D

Prima producten en goede service.

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

de duidelijke product info en goede communicatie

MB54

Uitstekend

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Snelle levering en goede communicatie. Het geheel maakt deze shop betrouwbaar en professioneel.

Nicky Bosmans

Zeer tevreden

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Kwaliteit voor een scherpe prijs.

Marijke Sijbrandij

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Alleen jammer dat dhl slordig is en zonder melding bij buren aflevert (in papier container) en aangezien het een zwaar pakket was is dat niet de beste optie. Daardoor vertraging opgelopen.
Maar daar kunnen jullie niks aan doen

Bart De Muynck

Correct

chinthia

Het product is goed

De Keuken Specialist

Heel erg goed

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Service en de kwaliteit van alle producten

Dhr Imro Ekhorst

Correct. Alles op tijd

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Vriendelijkheid, niet complex, ze doen wat ze zeggen.