Gijs

Schade aan iPad. Schadeformulier ingevuld en binnen een paar dagen was het afgehandeld.

Goed bereikbaar, altijd persoonlijk contact, denkt mee en handelt snel en accuraat.

Alleen jammer dat ik mijn privé-autoverzekering niet kan combineren met de zakelijke zgn. Keurig te woord gestaan, goed oplossingsgericht meedenken met de klant, prima communicatie.
koeriersverzekering. Dit i.v.m. het delen van de (36 !) schadevrije jaren / bonus malus.

Taner Sahin

Goed, vertrouwelijk bedrijf!! Alles wordt duidelijk vermeld en er wordt snel gehandeld!

Goede service. Snelle actie.

jan van de beek

Prima geregeld. Jammer dat de tussenpersoon Bielderman van de tegenpartij ons belde over de afwikkeling.

Fred Dijkman

Snelle en correcte service.

Fabela-Rozo theaterproducties

Prima effieciente behandeling van klachten. Vriendelijk en persoonlijk.

Geachte heer, mevrouw,

Geachte heer, mevrouw,

heer van Buuren van Vathorst Verzekeringen heeft voor een onzer cliënten de verzekering verzorgd. Zijn dienstverlening is hierin meer dan prima verzorgd geweest, waarvoor namens cliente hartelijk dank.

K2KTrading b.v.

Ik heb een zeer goede ervaring bij Vathorst. Ik krijg altijd goeie uitleg en ze zijn altijd bereid om te helpen.