Prettig en vakkundig

leeuwen tegelafbouwbedrijf dylans

Zit al jaren bij ze en bevalt me goed

Zeer behulpzaam, denkt mee in oplossingen.

H.a.d. Kluve

Vathorst verzekeringen staat altijd voor je klaar of het nu om een af te sluiten verzekering gaat of om een schade melding, of om dat men simpelweg om wat informatie vraagt ze staan u altijd bij met... Vathorst verzekeringen staat altijd voor je klaar of het nu om een af te sluiten verzekering gaat of om een schade melding, of om dat men simpelweg om wat informatie vraagt ze staan u altijd bij met raad en daad

K2KTrading b.v.

Ik word altijd goed geholpen en krijg altijd de beste advies.

Prima service, zoeken graag iets voor je uit

H Toering

Ik was op zoek naar een vrachtwagen verzekering voor particulieren, dit blijkt niet zo gemakkelijk als het het lijkt na vele verzekeraars aan de lijn te hebben gehad kwam ik bij Vathorst terecht... Ik was op zoek naar een vrachtwagen verzekering voor particulieren, dit blijkt niet zo gemakkelijk als het het lijkt na vele verzekeraars aan de lijn te hebben gehad kwam ik bij Vathorst terecht waar ik heel goed geholpen ben. Ik heb steeds met dezelfde persoon gesproken. Ook na een paar keer heen en weer bellen als er wat uitgezocht moest worden .

keizer

Ik ben zeer tevreden over vathorstverzekering wordt altijd netjes geholpen en te woord gestaan een goed contact

Keisha Larrys

Altijd zeer behulpzaam en acuraat.