Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Marianne van Duijvenbode

Zeer positief, fijn personeel en een geweldige plastische chirurg die mij heeft geholpen

professionaliteit

Toen ik binnenkwam viel de rust me meteen op. Dat gevoel is gebleven. Er is alle tijd en ruimte voor het stellen van vragen en ook de behandeling vond in alle rust plaats.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Ik vond het fijn dat de tijd wordt genomen en dat ik alle aandacht kreeg.

Linda H

Na jaren uitstellen en hangende oogleden en dagelijks hoofdpijn heb ik 5 maanden geleden een ooglidcorrectie laten doen, zag er erg tegen op maar ben heel fijn begeleid door Petra Koster. Kortom ik... Na jaren uitstellen en hangende oogleden en dagelijks hoofdpijn heb ik 5 maanden geleden een ooglidcorrectie laten doen, zag er erg tegen op maar ben heel fijn begeleid door Petra Koster. Kortom ik had het jaren eerder moeten doen. En het resultaat is nog beter/mooier dan verwacht en het belangrijkste geen hoofpijn meer.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Persoonlijke benadering, rust en uitleg.

vriendelijkheid

H.M. Rost-de Bruijn

Uitstekend. Ik voelde me geen patiënt maar gast.

De persoonlijke benadering

Het is een hele fijne kliniek waar je een warm onthaal krijgt. Je voelt je meteen op je gemak en de service staat hoog in het vaandel.

Kees van kreuningen

Heel fijne behandeling goede nazorg en goed resultaat kan het iedereen aanbevelen.Kees van kreuningen.

Goede zorg.