Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

mevrouw De Rochemont

Prima.

De persoonlijke aandacht

Heeft u verbeterpunten of tips?

Kennis receptionisten van littekencremes, assistent operatie was wat druistig

mevrouw J. Buschgens

Fantastisch! Vriendelijk, gastvrij, er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen. En dokter Petra Koster is geweldig, heel kundig, maar vooral ook een warm en fijn persoon bij wie je direct op je... Fantastisch! Vriendelijk, gastvrij, er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen. En dokter Petra Koster is geweldig, heel kundig, maar vooral ook een warm en fijn persoon bij wie je direct op je gemak bent. Ik vertrouwde haar, terecht gebleken, volledig en raad haar dan ook van harte aan.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Gastvrij, vriendelijk, waar voor je geld. Je wordt wat betreft de behandeling uitgebreid geïnformeerd en gaat vol vertrouwen de behandeling tegemoet. Ook de nazorg is goed en fijn.

mevrouw Van Veen

Ik ben verschrikkelijk tevreden over de kwaliteit, service, dienstverlening en het belangrijkste; het resultaat.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Ik ben heel goed geïnformeerd en gerustgesteld voor, tijdens en na de ingreep. De behandeling is me alleen maar meegevallen en ik heb niets negatiefs op of aan te merken.

mevrouw Van Praet

Een fijne omgeving met aandacht voor de cliënt. Ik heb mijn behandeling als zeer positief ervaren.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

De rust en kalmte en de aandacht.

meneer Goedendorp

Na jarenlang last te hebben gehad van mijn hangende oogleden een intake-gesprek gepland bij de kliniek.
Het informele contact met Dr. Petra Koster voelde als een warm bad, en gaf volop vertrouwen voor mij om de stap te nemen.
Hoewel de kliniek gespecialiseerd is in ooglidcorrecties en wenkbrauwliften, kon het beste resultaat behaald worden met een voorhoofdslift en een bovenooglidcorrectie, aldus Dr, Koster.
De behandeling is heel erg meegevallen, maar had nog wel enkele dagen wat last van napijn.
Het resultaat is echt verbluffend, en ik ben dan ook ontzettend tevreden met het eindresultaat.

Het informele contact.
Gezellig "praatje pot" tijdens de behandeling.
De hand van de assistente op mijn schouder.

meneer Schreuder

Klantvriendelijk en professioneel

Van Dijk

Goed!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

vriendelijke en meedenkende arts, operatie verliep goed en probleemloos.

Peduzzi - van duyn

Heel fijn ervaren

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

er word echt naar je geluisterd en meegedacht

Scannell-Bluming

Heel vriendelijk personeel en een mooie schone Kliniek. Je wordt goed ontvangen met koffie of thee.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Alles ziet er schoon en verzorgd uit. Vriendelijk en kundig personeel die je op je gemak stellen.