Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Hartelijk ontvangst. Meedenkende, attent personeel.
De arts neemt alle tijd voor je en straalt rust en kundigheid uit.
De uitleg is duidelijk en tijdens de ingreep word je op de hoogte...
Hartelijk ontvangst. Meedenkende, attent personeel.
De arts neemt alle tijd voor je en straalt rust en kundigheid uit.
De uitleg is duidelijk en tijdens de ingreep word je op de hoogte gehouden van iedere stap van behandeling.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

De aandacht, rust en kundigheid

De man

Geen problemen, je wordt via de telefoon en mail goed op de hoogte.

Communicatie.

Op alle punten een voortreffelijke ontvangst, behandeling en nazorg.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Voor mij geen verbeteringen méér nodig.

Ik heb me vanaf het eerst moment heel welkom gevoeld. Er is veel tijd en aandacht om al je vragen te stellen. Ook tijdens het wachten wordt er regelmatig gevraagd of je nog iets wil gebruiken. Op de... Ik heb me vanaf het eerst moment heel welkom gevoeld. Er is veel tijd en aandacht om al je vragen te stellen. Ook tijdens het wachten wordt er regelmatig gevraagd of je nog iets wil gebruiken. Op de dag van de behandeling was er ook voldoende aandacht voor het feit dat ik het heel spannend vond.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Wat ik als heel bijzonder heb ervaren is dat ik op vrijdagmiddag werd geholpen en dat er op zondagmiddag werd gebeld om te vragen hoe het met me ging.

Alfons Pietersen

Super

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

zeer klantgericht. Goed intake. Goede ingreep. Goede nazorg. Hele vriendelijke mensen. Top resultaat.

Melissa

Professionele hulp op maat

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

werken op maat van de patiënt

Farida

Heel goed

Nee

L.Staal

Top! Vriendelijke ontvangst. Nooit hoeven wachten en alles ziet er netjes uit. Ik had heel lang getwijfeld om mijn bovenoogleden te laten doen en ik was al eens bij een intake elders geweest maar... Top! Vriendelijke ontvangst. Nooit hoeven wachten en alles ziet er netjes uit. Ik had heel lang getwijfeld om mijn bovenoogleden te laten doen en ik was al eens bij een intake elders geweest maar had daar geen goed gevoel. Bij Chirurg Rose Rehmrev Pieters voelde het goed. De ingreep verliep heel fijn. Ik was erg zenuwachtig maar niks gevoeld en chirurg Rose Rehmrev was gewoon fantastisch. Die wist m’n zenuwen zo weg te krijgen. Het resultaat is prachtig! Geen andere blik en zelfde vorm ogen. Littekens niet meer te zien en de ingreep was 5 maanden geleden!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Leven met je mee en stellen je gerust

Prima: efficiënt!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Intake - behandeling - nazorg liepen soepel in elkaar over.