Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

mevrouw Zevenbergen

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Prettige samenwerking, geen wachtlijsten en heel vriendelijke behandeling. Gezellige en kundige Plastisch Chirurg

neen

P.M.

Zeer goede kliniek, heel erg tevreden over het resultaat!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Goede begeleiding en uitleg. Vakkundige artsen.

mevrouw Soetendal-Witkop

Super goed, ik vond het best wel eng om de ooglidcorrectie te laten doen. Maar, dr. Rose Remhrev-Pieters neemt je mee op de reis die je samen met haar maakt tijdens de operatie. Ze legt precies uit... Super goed, ik vond het best wel eng om de ooglidcorrectie te laten doen. Maar, dr. Rose Remhrev-Pieters neemt je mee op de reis die je samen met haar maakt tijdens de operatie. Ze legt precies uit wat ze gaat doen, dit maakt dat je je erg op je gemak voelt en vertrouwen hebt in haar. Al met al kan ik zeggen dat deze reis top was om mee te maken. Dank je wel Rose voor het mooie resultaat.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

De plastisch chirurgen zijn goed in hun werk.

Heeft u verbeterpunten of tips?

De dames aan de ontvangstbalie zijn niet allemaal even klantvriendelijk of klantgericht. De attitude is niet altijd dienstverlenend en soms hooghartig. Je voelt je daardoor niet altijd welkom.... De dames aan de ontvangstbalie zijn niet allemaal even klantvriendelijk of klantgericht. De attitude is niet altijd dienstverlenend en soms hooghartig. Je voelt je daardoor niet altijd welkom. Hierin kan verbeterslag gemaakt worden. Het is het eerste aanspreekpunt voor de kliniek. Een ieder dient zich welkom te voelen, van patiënt tot degene die iemand komt ophalen.

meneer Van Onsenoord

Zeer tevreden. De behandelaar was professioneel, deskundig en vriendelijk. Goede uitleg over de procedure en gang van zaken.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Er is aandacht voor de patiënt: uitgebreide voorlichting met gelegenheid tot stellen van vragen. Prettige begeleiding en uitleg tijdens de operatie. Goede nazorg. Overig personeel is eveneens... Er is aandacht voor de patiënt: uitgebreide voorlichting met gelegenheid tot stellen van vragen. Prettige begeleiding en uitleg tijdens de operatie. Goede nazorg. Overig personeel is eveneens vriendelijke en behulpzaam. Zorg voor de patiënt staat hoog in het vaandel.

Ella

Heel erg goed

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Je wordt heel goed geholpen

nee

Ria Bunt

In 1 woord geweldig

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

heel goed iemand op haar gemak stellen ,straalt rust uit en geweldig personeel

nee

Ik ben zeer tevreden over de persoonlijke service die ik heb ontvangen van de mensen in de kliniek, vooral van chirurg mevrouw Rhemrev-Pieters. Zij heeft duidelijk kennis van haar vakgebied en geeft... Ik ben zeer tevreden over de persoonlijke service die ik heb ontvangen van de mensen in de kliniek, vooral van chirurg mevrouw Rhemrev-Pieters. Zij heeft duidelijk kennis van haar vakgebied en geeft de klant de vrijheid om zelf te beslissen zonder opdringerig te zijn. Bovendien voelde ik dat ik in zeer goede handen was. Zij en de assistente zorgden voor een erg ontspannen en aangename sfeer tijdens de behandeling en gaf tevens veel uitleg en advies. Het resultaat was verbluffend en zonder twijfel absoluut de moeite waard. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant. De kliniek is een aanrader!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Persoonlijke zorg, uitmuntende service en zeer bekwame arts

mevrouw Lankhaar

Alles verloopt keurig op tijd en al het personeel nemen de tijd om het e.e.a. nauwkeurig te bespreken

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Ik kon appen met de arts tijdens privé tijd omdat ik een ontsteking had. Dat geeft een goed gevoel.

mevrouw Offers

Positieve ervaring. Deskundig en betrokken.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Ontspannen sfeer. Snelle reactie op mail

mevrouw Kok-Hoogendijk

Professioneel en vriendelijk

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Duidelijke uitleg tijdens operatie.